Heiii!!>;;dd<


Buunaaa!!!Ce faceti?>:D<

Eu acum am ajuns acasa si am vazut ca niste fete scumpe  mi-au nominalizat bebelushul la  Blog of the year 2012Lex, Calla, and TheoRyaMarya,va multumesc fetelor!Va puuup tare de tot!!>;;dd<:*:*

Well…

Regulile:

Blog of the Year Award 4 star jpeg

1. Selectează blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.

2. Postează un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis) și acordă-le premiul.

3. Include un link către această pagină: ‘Blog of the Year 2012′ Award –http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/, menționînd regulile de față în postul tău – a nu se altera regulile sau banner-ul premiului!

4. Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și împarte regulile cu aceștia

5. Te poți alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu – dă “like” pe pagina pe care o poți accesa aici (linkul de la punctul 3), putand astfel să îți împarți blogul cu o audiență mai largă

6. Adaugă un link către blogul persoanei care ți-a înmânat premiul și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău, continuând colecționarea stelelor (maximul este de 6)!

Siii,nominalizarile mele!!>;;dd<

1.Lexy Crazy World

2.Callaa

3.My Supernatural Life

4.Carro

5.Miky

6.Vampire Black

7.Alice

8.This Gay Is My Boyfriend

9.Rya

Va puup fetelor>;;dd<Si multumesc inca o data:*

A si era sa uit:D

Am mai primit o nominalizare de la This gay is my boyfriend pentru ”Very Inspiring Blog Award”.Multumesc muult!Chiar nu ma asteptam!>;;d<

2012-12-17-very-inspirational-blogger

Reguli:

Regulile consta in a multumi si a intoarce un astfel de premiu si persoanei care te-a nominalizat, apoi postati logoul premiului pe blogul vostru realizand o postare cu nominalizarea si nominalizati alte 15 bloguri care va inspira (sau mai putine daca aveti mai putine), anuntati-le cu privire la nominalizarile facute si apoi faceti cunoscute 7 lucruri despre voi.

~7 lucruri despre mine:”>~

1.Ma enervez foarte repede!;;)

2.Imi trec nervii foarte repede:))

3.Nu suport prefacutii.Ii detest!X(

4.Iubesc sa scriu si asat cred ca o stiti deja:”>Si-mi place sa si citesc,chiar daca nu timpul nu-mi ofera aceasta placere:-<

5.Sunt cam naiva de felul meu si asta e un lucru foarte rau.Desi imi zic sa nu mai fiu asa,tot FRAIERA sunt:)))

6.Nu prea pot zice Nu…Daca o fac ma simt foarte aiurea!X(Bine,aici depinde de persoana.Daca e una care nu o cunosc sau care nu comunic ma doare-n 14;;)

7.Sunt ambitioasa dar si un picut cam comoda:D.Of-of,daca destinul nu ar fi de partea mea nu stiu ce m-as face:)))

Nominalizatii sunt aceeasi de sus!

Puuup!Am plecat sa scriu la capitolee>;;dd<

10 comments on “Heiii!!>;;dd<

  1. Pingback: Nominalizare!! Din nou :) | The fictional kiss of Rya's pages

Lasă un răspuns

