Pentru voi!!


Ei, uite ca am terminat si cu examenul la romana.Mai avem doar unul – cel de care eu ma tem cel mai tare, nu ma intelegeti gresit, dar eu si matematica nu suntem facuti unul pentru celalalt :)). Sunt sigura ca aceia dintre voi care au dat astazi sunt la fel de usurati ca si mine. Si ca sa sarbatorim, v-am pregatit capitolul 12 din Maybe The Destiny! Desi eram foarte obosita astazi cand am ajuns acasa, cum am deschis calculatorul mi-am adus aminte de voi, asa ca am ignorat moleseala ce puse stapanire pe mine si am scris capitolul urmator.

Il gasiti aici :

https://addictedtothedarkside.wordpress.com/maybe-the-destiny/capitolul-12/

Sper sa va placa! ( si nu ezitati sa lasiti un comentariu, lauda sau critica, nu conteaza.Pentru mine e foarte important sa stiu ca sunteti alaturi de mine🙂 )

*Pupici*

– Lexy –

 

2 comentarii la “Pentru voi!!

Lasă un răspuns

