Un capitol de …ramas bun? + Surpriza


Mda, cum am zis si mai sus, asta e ultimul capitol pe care il voi posta pentru o perioada.Saptamana viitoare ma duc la tara, am nevoie urgent de aer curat, si dupa voi mai avea ceva treaba cu inscrierea la liceu.Deci nu stiu sigur cand voi pune continuarea😦

Sper sa nu va suparati, caci Lizzy ramane alaturi de voi, si acum ca a sosit si la ea vacanta, s-a apucat serios de scris😀

Aici aveti capitolul 16 :

https://addictedtothedarkside.wordpress.com/maybe-the-destiny/capitolul-16/

 

Surpriza:

Si, daca tot v-am intristat cu vestea de mai sus, am zis sa nu va las asa si sa va dezvalui urmatorul nostru proiect.Impreuna, eu si Lizz, am inceput o noua poveste, numita ”In The Name Of Love”.

Aici aveti descrierea:

https://addictedtothedarkside.wordpress.com/in-the-name-of-love/

Vroiam de mult sa scriem ceva impreuna, si iata ca am gasit un subiect care ne prinde pe amandoua!

Noi speram sa va placa, si sa o urmariti la fel ca si pe celelalte.

*Pupici*

– Lexy –

 

 

2 comentarii la “Un capitol de …ramas bun? + Surpriza

Lasă un răspuns

