Buna!:*


Buna fetelor:*.Stiu..nu am venit cu un nou capitol…dar voi incerca sa postez deseara amandoua capitole,si 15 si 3.Cum i-am spus si lui Carro,frate-miu are bacul maine si pc lui e stricat,mai invata de pe al meu.As fi putut sa-l pun acum,numai ca am coada in spate si nu mai pot sta:(((.

Am intrat repede sa va spun asta si sper ca voi reusit sa postez deseara.AM plecat!

P.S.:-lPrea dor imi este de Lexy:(((Abia astept sa vina si sa puan continuarea:X

XoXo:*:*Va puuupa Lizz>;;dd<

 

 

Lasă un răspuns

