Ultimul Capitol.


Stiam ca odata si odata va veni si ziua aceasta, dar nu credeam ca asa de repede.Maybe The Destiny e prima poveste pe care am publicat-o pe internet, prima poveste care a fost apreciata si de alte persoane si care a ajuns sa fie indragita de multi dintre voi.

Am decis ca povestea va avea si o continuare, asta datorita voua. Nu stiu cand ma voi apuca sa incep al doilea volum, dar momentan o voi lasa asa, pentru a ma concentra pe celelalte povesti.

Asi vrea ii multumesc colegei si prietenei mele Lizzy, care m-a incurajat intotdeauna, care a fost alaturi de mine atunci cand aveam nevoie de ajutor, si care a venit cu cele mai originale idei si sfaturi; iar fara ea aceasta poveste nu ar fi fost aceasi. Te iubesc, scumpo !!

Vreau sa va multumesc si voua, celor care cititi povestile publicate pe acest blog.Sunteti cei mai tari!

Si nu in ultimul rand, dedic acest capitol, unei cititoare si scriitoare care ne-a ajutat sa devenim cunoscute, care a fost alaturi de noi inca de la inceput si care a stiut sa ne dea un sfat acolo unde era cazul.Multumim ~Carro~ , atat eu cat si Lizzy apreciem enorm tot ceea ce ai facut pentru noi.

Aici aveti capitolul: https://addictedtothedarkside.wordpress.com/maybe-the-destiny/capitolul-23/

Ca intotdeauna, sper sa va placa!

*Pupici si imbratisari pentru toti*

A voastra,

– Lexy –

De Lexy

8 comentarii la “Ultimul Capitol.

  1. Omg!!!! Dupa ce ca am plans la capitol acum m-ati facut sa plang mai tare…nu’mi vine sa cred…va multumesc mult fetelor si va asigur ca voi fii mereu alaturi de voi pentru ca sunteti niste persoane minunate pe care ma bucur ca am avut onoarea sa le cunosc si in plus niste scriitoare fabuloase :X:X:X:X :*:*:*:**

  2. Oricand iubita!!!:*:*:*Si ma bucur enorm ca aceasta poveste va avea un al doilea volum!!!De asemenea si eu te iubesc!!!:*:*:*:*>;;dd:D<:*:*:*:Pupiii muuultiii:>:>:*:*:*:

Lasă un răspuns

