La multi ani, copilu’!!!


Yey, copilul nostru, (cum alintam noi blogul), face o luna!!! Doamne, cand a crescut asa de repede?

Si nu puteam trece cu vederea ziua lui de nastere!(Desi, sa ne fie rusine, ca am intarziat cu doua zile. Ziua lui era defapt pe 15.Ahh, ce parinti iresponsabili suntem!! : ))

Am zis sa facem ceva special, asa ca am pregatit o surpriza.

Am facut descrierea personajelor principale din cele doua mai citite povesti de pe blog, Maybe The Destiny si Ingerul Puritatii.

Ne-a luat ceva sa le facem, asa ca speram sa va placa!

Apropo, pozele pe care le-am atasat fiecaruia sunt cele mai apropiate de viziunea noastra, dar va asteptam cu un comentariu ca sa ne impartasiti cum arata ei in mintea voastra!

Personajele din Maybe The Destiny:

Amelie , Anya , Cristian , Lilian , Nix , Raphael , Vladimir .

Personajele din Ingerul Puritatii:

Nate , Cristi , Ioana , Monica .

*xoxo*

~ Lexy&Lizzy ~

 

Lasă un răspuns

