Leapsa!!


Buna!Am primit o leapsa de pe blogul Rooxanei!Multumim Rooxana!

Lizzy e ocupata cu pregatirea bagajelor, caci maine pleaca la mare,deci o voi completa doar eu🙂

Reguli:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2.Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi !

 

1.

2. 11 lucruri despre mine:

Imi place sa citesc; am o colectie impresionanta de carti fantasy🙂
Ascult rock in majoritatea timpului
Filmul meu preferat e Pretty Woman, desi nu se potriveste cu atitudinea mea :))))
Nu imi plac mincinosii, si cred ca e mai bine sa fii sincer chiar daca uneori adevarul doare
Sunt claustrofoba
Vreau sa devin psiholog
Nu dau doi bani pe ce cred altii despre mine
Imi place cafeaua; dimineata nu ar fi aceasi fara ea
Deseori visez cu ochii deschisi; uneori chiar ma pomenesc ca vorbesc singura, dar asta e alta poveste : ))
Imi place sa cant, si din voce si la chitara; chiar daca nu am una….
Mi-asi dori sa scriu o carte, in viitor.

3.Raspunsurile mele:

– Nu am o Bff, nu cred in asa ceva, dar Lizzy e o prietena minunata, si asta se vede dupa atatia ani in care am fost colege🙂
-15,acusi 16🙂
-Nu am o melodie preferata, se schimba des. Saptamana asta e Closer, de la Kings Of Leon
-Nu cred ca m-ai intrebat asta!! Twilight e filmul care m-a atras in lumea asta a scrisului, a cititului, si a genului fantasy. Amurg a fost prima carte de genu asta pe care am citit-o, iar TVD e unul dintre serialele mele preferate. Totusi cred ca Twilight.(Scuze,Damon!!!)
-Da, urasc manelele.Nu neaparat pentru melodiile in sine cat pentru atitudinea celor care le canta.Sunt total impotriva.
-Cred ca toate fetele viseaza la o poveste de dragoste cu un happy end,exact ca in carti. Dar eu prefer realitate, oricat de complicata e ea.
-Desi am calculator,l-asi arunca pe geam cu prima ocazie :)).Probabil un laptop,ceva de la Apple.(da, nu am deloc pretentii :))
-Yahoo.Nu e zi cand sa nu il folosesc.Poate din cauza ca urasc facebook-ul, dar e indispensabil.Dar si pe wordpress intru cam la fel de des.
-Team Damon, 4ever. Nu intreba de ce, nu imi ajunge o zi ca sa iti raspund🙂
-Tenisi.Pentru ca sunt comozi si mai utili.Si pentru ca’s inalta pentru varsta mea si fara sa port tocuri :))))
Bluji,desi apreciez la fel de bine si o rochie.

Setul de intrebari:

1. Filmul preferat,sau unul dintre ele.Motiveaza alegerea.
2.Ce vrei sa te faci?(Meserie)
3.Daca ai putea fi un personaj din orice carte, cine ai fi?
4.Ce zodie esti?Crezi ca ti se potriveste?
5.Top 6 melodiile preferate.
6.Un defect si o calitate pe care le ai.
7.Numele tau complet.Iti place?
8.Iti place sa citesti?Daca da,ce gen,daca nu,motiveaza.
9.Crezi in sfarsitul lumii,2012?Dar in reincarnare?
10.Exista vreo vedeta sau vreun personaj literar cu care te asemeni?Daca da,de ce?
11.Ce parere ai despre blogul ”AddictedToTheDarkSide”?

4.

Love&Passion

Vampireseviyorum

Cutiutacusperante

XoXoMiky

Fiction Society

PovestiSupranaturale

ForDamonSalvatoreLovers

We’re Holding Angels

Mistique TwiGirl’s Blog

Cam atat.Majoritatea ati primit-o deja sau ati fost nominalizati si urmeaza sa o completati.Dar,daca cititi acest blog,o puteti lua fara probleme si sa o completati,doar sa lasati un link unde sa pot vedea raspunsurile voastre.

*Pupici*

– Lexy –

4 comentarii la “Leapsa!!

Lasă un răspuns

