Schimbari!


Dupa cum observati am modificat cate ceva pe blog, mai exact am restrans categoriile, deoarece in curand se vor inmulti povestile🙂

Am creat o rubrica noua, ”La sfarsit de saptamana”, unde vom putea vorbi despre ce am mai facut in saptamana respectiva, si unde va voi lasa cate o melodie pe care eu o indragesc.🙂

Stiu ca in ultima vreme nu prea am mai postata, dar sincer nu prea mai am inspiratie.De aceea ,weekendul acesta plec la tara, sa mai schimb putin decorul, si sa imi reincarc bateriile. Nu va faceti griji, incepand de luni va fi mai multa activitate pe blog, deoarece se intoarce Lizzy🙂

https://addictedtothedarkside.wordpress.com/la-sfarsit-de-saptamana/1-2/

Va astept cu comentarii despre noua rubrica!

*Pupici*

– Lexy –

 

De Lexy

Lasă un răspuns

