Capitole!!!


Da, m-am intors din scurta mea vacanta, unde am reusit sa ma relaxez si sa imi incarc bateriile.Tocmai de aceea am revenit cu doua capitole noi, abia scose din cuptor!

Capitolul 10 din ”I.T.N.O.L” aduce o schimbare in viata lui Cristine, in ceea ce priveste intentiile sale cu Louise. Il aveti aici :

https://addictedtothedarkside.wordpress.com/fantasysupernatural-stories/by-lexy-and-lizzy/in-the-name-of-love/capitolul-10/

In capitolul 7 din ”H.N”, Elena facea un pas inainte ,iar Jen reuseste sa isi pastreze masca perfecta chiar daca pe dinauntru e distrusa.

https://addictedtothedarkside.wordpress.com/love-stories/by-lexy/helloneighbor/c-07/

Capitolele nu sunt prea lungi, dar esentiale. Sper sa ma iertati pentru zilele in care nu am fost activa, si promit ca voi face imposibilul ca sa va aduc cate ceva in fiecare zi.

*Pupici*

– Lexy –

De Lexy

Lasă un răspuns

