I’m back!


Buna fetelor!!In sfarsit am ajuns si eu acasa;x;xBineinteles,ca vroiam sa mai stau vreo luna la mare,dar nu s-a putut:)))Ce pot spune,m-am distrat de minune,fiind cu cea mai buna prietena,desi au mai existat mici neintelegeri cu dormitul:))),dar in rest totul a fost super!Fetelor va spun de pe acum!!Fiti atente:Daca plecat la mare,duceti-va in mangalia,la plaja de langa port!!Acolo este cel mai superb salvamar posibil!!!!Roscat,ciocolatiu la piele.Omg superb=p~Am stat de dimineata pana seara de dragul sal vad:))))Si,ca sa revenim la noi,nu am avut timp sa scriu,am fost ocupata sa privesc un salvamar SEXI;;x;x,azi ma voi stradui sa termin urmatorul capitol din Ingerul puritatii!

XoXo,va puuup tare,tare:*:*:*

`Lizzy`

Lasă un răspuns

