Important!


Buna fetelor( si baieti, daca sunteti🙂

Eu si Lizzy am discutat multe chestii in ultimul timp, iar acum vrem sa ne lasati parerea voastra.

1. Vrem sa stit ca suntem deschise la colaborari. Daca vreti sa scrieti o poveste cu oricare dintre noi, nu conteaza daca e fan-fic sau o idee creata de voi. Sunteti multe talentate, cu o imaginatie bogata si un stil de a scrie absolut superb. Noi am fi onorate sa lucram cot la cot la o poveste. Asa ca daca aveti o idee si doriti un partener, nu ezitati sa ne contactati.

2.Atat eu cat si Lizzy suntem mari fane ale serialului tvd, a filmului twilight, cat si a multor carti.  Nu cred ca stiti dar, primele noastre povesti un fost fan-ficuri.Asa am inceput sa scriem, si am vrea sa o facem din nou.Dar nu inainte de a auzi parerea voastra despre asta. Nu am mai scris de mult ficuri, dar ne-ar face mare placere sa reintram in lumea personajelor atat de indragite de voi, cat si de noi.

Va asteptam cu un comentariu la acest post. Noi am inceput deja sa lucram la ficuri, dar vream sa auzim parerea voastra, a tuturor celor care urmariti acest blog, caci pentru voi facem aceste povesti.

*Pupici si imbratisari pentru toti*

– Lexy & Lizzy –

 

 

 

 

 

De Lexy

11 comentarii la “Important!

  1. Momentan nu as incerca o colaborare, dar ar fi interesant sa vad ce iese. Daca faceti un fanfic ar fi grozav sa fie Academia vampirilor sau Tvd(Din astea nu prea am gasit bune iar voi scrieti foarte bine si mi-a placea sa le citesc).

    Pupici! Theo

  2. Hmm…mi-ai dat de gandit🙂 Chiar daca am spus in interviul pe care mi l-a luat Blair ca a scrie impreuna cu cineva poate avea dezavantaje,as fi dispusa sa risc . Dupa ce ti-am citit postul,m-am gandit la ceva . Sa nu scrie doar doua persoane un fic,ci mai multe,orice bloggerita vrea sa se bage,sa fie binevenita ! Si uite cum m-am gandit eu,putem alege impreuna subiectul (toate fetele care vor sa incerce),tu sau Lizzy sa incepeti o parte din poveste,si pe rand,sa faca fiecare fata continuarea ultimei parti . Sper ca m-ati inteles,ce spuneti ? Incercam ?
    Si cursul acestei povesti sa fie nedescoperit,pentru ca fiecare scrie cum crede ca e continuarea in mintea lui,si sa (nu) se consulte cu celelalte in privinta continuarii. Eu cred ca ar iesi ceva interesant si ar fi ceva nou !🙂
    P. S : Ar fi ok ca fic-ul sa fie publicat pe blogul fiecareia dintre noi ,cu conditia sa se precizeze conditiile de scriere .
    Astept parerea voastra🙂
    Pupici , Bianca ^_^

    • E o idee super!
      Eu ma bag sigur, am sa vorbesc cu Lizzy, dar sunt sigura ca si ea va accepta.
      Uite, daca vrei sa vorbim mai pe indelete, imi poti lasa aici id tau de mess🙂

      • Desigur, ” boandeabianca ”🙂
        P . S : Poate lua id orice bloggerita care vrea sa incerce ideea asta si putem face o conferinta pentru a stabili subiectul fic-ului
        Pupici , Bianca ^_^

  3. Mi-ar placea mult sa citesc fic-uri la voi pe blog. Imi place cum scrieti si cred ca ar iesi ceva minunat. Spor la scris😉

Lasă un răspuns

