Schimbari + Pagina Noua


Ce face plictiseala din om :))) Dupa cum observati, am facut cateva schimbari pe-aici (din nou!). Sper ca arata bine asa, noua ne place🙂

Am creat o pagina nou ”Intreaba, Iar Noi Iti Raspundem!”. Am observat ca aveti diferite nelamuriri, si de obicei le afisati in comentarii la diferite posturi, Ei bine am decis sa facem o pagina special pentru asa ceva. Acolo ne puteti lasa opinii generale despre blog, va puteti lasa linkurile blogurilor voastre in caz ca nu le stim, si cel mai important , dupa cum spune si titlul paginii, ne puteti intreba orice, despre povesti,blog sau despre noi🙂

Nu stiu daca maine voi posta capitole noi. E posibil, dar nu e nimic sigur.

Sper ca blogul e atractiv asa cum e acum, dar daca credeti ca lipseste ceva, nu ezitati sa ne spuneti intr-un comentariu !

P.S. Am actualizat lista de Blogroll.Aruncati o privire, va asiguram ca merita!

*Pupici si vise placute*

– Lexy –

Lasă un răspuns

