1.Cum a inceput pasiunea ta pentru carti? Ce romane te-au facut sa iubesti lectura si de ce?


Oficial a inceput Book Lovers Challenge!

Lexy:

Ei bine, pasiunea mea pentru carti nu a venit de la sine. Am inceput sa citesc carti mai serioase prin clasa a 5 a ,obligata de parinti. Pe atunci uram cartile si aveam impresia ca cititul e o mare prostie si o pierdere de timp.

M-au pus sa citesc o carte de Jules Verne, si abia de citeam 4 pagini pe zi, si alea in sila.Ei bine, cand am ajuns pe la jumatatea cartii, deja nu o puneam lasa din mana. Mi-a placut, dar nu m-a facut sa vreu sa citesc si altceva dupa aceaa.

Asta pana in 2009, cand am aflat de twilight.M-am indragostit la prima vedere de film, si de mitul vampirilor, si inca imi amintesc cu cata infocare am astptat al doilea film din serie. Dar asta avea sa se intample abia prin noiembrie, iar eu eram deja prea prinsa in poveste ca sa ma trezesc atat de repede. Uite asa ,cautand noutati despre film,am dat din intamplare peste un blog despre carti, unde am aflat ca exista si cartile.Apoi, incet-incet am inceput sa pricep cum merg lucrurile pe-aici, si am gasit o multime de bloguri despre carti care m-au facut sa vad ca cititul te ajuta enorm in viata, iti formeaza caracterul si iti dezvolta vocabularul.

Revenind la ce va povesteam, Amurg a fost cartea care m-a facut sa vreau sa citesc.Mi-am inebunit parintii o luna de zile ca sa mi-o cumpere :)). Nu imi imaginez viata fara carti, si cred ca nu asi fi persoana care sunt astazi fara ele.

Lizzy:

Pasiunea mea pantru carti a aparut acum vreo 2 ani.Urmaream Tvd si am auzit ca sunt si carti.Deoarece eram inebunita dupa serial ,mi-am cumparat si cartile.Bineinteles,am ajuns sa le citesc de vreo 3 ori si tot nu ma saturasem de ele.Iar de la ele,am ajuns la ”Patul lui procust si ultima noapte de dragoste” de camil petrescu,”Dimineata iubirii”,”Dama cu Camelii”,”Crima si pedeapsa”,care au devenit preferatele mele. Desigur, nu pot uita de Amurg.

De ce?

Pentru ca m-au fermecat.Drama amestecata cu actiune si romantism, care te duce intr-o lume noua si plina cu surprize.

 

Asa a inceput pasiunea noastra pentru carti.Ne-a facut placere sa vorbim despre asta, si am vrea sa auzim parerile voastre.

– Lexy & Lizzy

Lasă un răspuns

