2. Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău

Cred ca e destul de simpla intrebarea asta, din moment ce nu am facut vreodata una.

Multi m-au intrebat de-alungul timpului, de ce nu mi-am facut un blog, daca tot imi place sa citesc si sunt la curent cu toate noutatile. Simplu, din respect. Din respect pentru cei care au deja un blog, care muncesc atat de mult pentru a-l intretine, care o fac din pasiune. Am observat in ultimul timp o multime de bloguri noi despre carti, care asteapta sponsorizari de la edituri, cersesc comentarii si se plang ca nu au vizualizari. Aceia care o fac doar pentru cartile gratis (asta daca reusesc sa gaseasca un sponsor). Cred ca toti suntem constienti de asta.

Tocmai de aceea nu imi fac un blog pentru carti, ci prefer sa urmaresc altele care chiar o fac din pasiunea pentru lectura, si nu din interes. Ma bucur ca sunt atatea persoane care sprijina lectura, care incerca sa arate tinerilor ca nu e rau sa citesti. Daca ar fi sa fac vreodata una, ar fi in colaborare cu un blog deja existent.

In schimb, va voi povesti altceva. Cred ca se pune ca si recenzie. Ei bine, a fost acum doi sau trei ani, si a fost la seria jurnalele vampirilor. Cum mie imi place mult sa vorbesc despre carti(mai ales celor care inca nu stiu ce-s alea), am reusit sa ii atrag atentia profesorului meu de romana ,de atunci. Urma sa ne dea o tema, o povestire a unei carti, iar mie mi-a spus ca imi pot alege orice. Iar eu am ales 4 carti, nu una :))). Si uite asa am scris…si am scris….si am scris…si am ajuns la 11 pagini! Am dat-o profesorului, care cred ca si-a pus mainile-n cap cand a vazut cat are de citit, si mai ales ca nu era cu diacritice si nici verificata de greselile de scriere :))). Mda, totusi partea buna e ca mi-a pus 10! (cred ca pentru efort sau din mila……dar totusi e un 10!)

L-am gasit recent, intr-o cutie, si cand am inceput sa citesc mi-a venit rau si i-am facut vant la cosul de gunoi :))

Nu prea am avut ce sa va povestesc la provocarea asta, dar promit ca ma voi revansa la urmatoarea🙂

– Lexy –

12 comentarii la “2. Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău

1. Si am o intrebare:te superi daca iau si eu chestia aia cu ” acest blog e protejat de damon Salvatore” .Te rog,raspunde sincer!Doar ca nu am mai vazut si m-a impresionat!:)

• :)))) Crede-ma , nu esti prima care m-a intrebat azi.Am vrut sa fac o chestie care sa ii advertizeze pe plagiatori, si mi-a venit ideea asta🙂 Dupa ce am pus-o aseara majoritatea si-au facut si ei chestii asemanatoare fara sa ma intrebe. Ma bucur ca ai facut-o, si da, e ok daca o i-ei🙂

2. Pffff,eu am facut pe blogul meu 2 recenzii,dar nu din interes pentru sponsor sau ceva de genul.Am facut-o pentru ca am avut aceasta ambitie,aceasta dorinta de a impartasi sentimentele pe care le simteam,cum te poti pierde intr-o lume total paralela cu lumea in care traiesti tu.Sunt unii oamenii care,cum ai spus,nu stiu ce e aia o carte.Am colegi care in viata lor nu au citit o carte pana la sfarsit si am ramas socata.Sincera sa fiu,mi-e mila de ei,stiind ceea ce pierd.Ei nu stiu ce inseamna sa nu mai stii ce e aia realitatea,efectiv sa uiti ce inseamna cuvantul „realitate”,ei nu stiu ce inseamna sa compari lumea ta cu lumea din carti,nu stii cum e sa simti si tu durerea,frica,bucuria(etc,toate sentimentele) pe care le au personajele.Ei sunt egal cu 0 in aceasta privinta.
    Mda,si eu am scris la o tema la engleza ca iubesc vampirii si mai ales cartile cu ei,si profa a inceput sa rada:)))
    Deci,pentru mine a fost greu sa scriu recenzie si iti spun si de ce:aveam miliarde de idei,de sentimente care sa le astern,cum sa incep,cum sa termin,ce sa scriu si asa mai departe.Nu stiam care idee sa o pun si imi venea sa fac 100 de recenzii la o singura carte.Sa stiu ca trebuie sa scriu numai catva e pentru mine un chin,sa stiu ca nu pot povesti totul deoarece asta e faza:sa ii faci curiosi pe cititori:))))
    As mai avea sa iti scriu o gramada,dar am scris destul si cred ca te-am plictisit!Pupici si abia astept capitole noi!:*:*:*:*:*

• Nu m-ai plictisit deloc! Cunosc sentimentul, si eu patesc la fel🙂 Sigur, eu m-am referit la anumite bloguri, carora le lipseste ”pasiunea” din ceea ce fac. Ma bucur ca ai facut totusi acele recenzii, asta inseamna ca ai facut-o pentru ca ti-a placut🙂

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com