3.Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.


Grea intrebare :))

Din moment ce am un caracter foarte complex si uneori ciudat, nu pot gasi doar unu singur personaj.

Seman cu Rose, din Academia Vampirilor referitor la modul de a gandi.Avem aceasi atitudine nepasatoare si tupeista, doar ca eu nu arat asta intotdeauna. Am o chestie enervanta numita constiinta care nu ma lasa sa rabufnesc de fiecare data cand simt nevoia.

Seman cu Nora din Ingerul Noptii la modul de a actiona. Stiu ca nu e bine, ca e periculos, ca ar trebui sa stau deoparte, pana si prietenii imi spun ca nu e bine, dar eu tot ma arunc cu capul inainte daca asa simt.

Si in cele din urma, seman foarte bine cu Elena din Jurnalele Vampirilor, asa cum e in carte, si asta mi-au spus-o mai multi care au citit cartile. Ambele suntem devotate unei relatii, incercam sa ne tinem prietenii si familia aproape. Ambele avem acea rautate in noi care ne face niste rivale de temut, si stim si cand sa o aratam. Luptam pentru cee ce vrem si iubim, dar atunci cand situatia e peste puterile noastre intram intr-o ceata densa din care cu greu ne mai gasim drumul inapoi.

Cam asta sunt eu. Ceva mai nebuna, ceva mai impulsiva, ceva mai rationala.

Vreau sa va lasati raspunsul vostru mai jos, chiar sunt curioasa sa vad cu ce personaje va aseamanati🙂

– Lexy –

9 comentarii la “3.Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.

  1. Deci,eu semăn cu Rosalie din Twilight mult atunci cand am de-a face cu cineva nou,care vrea să se integreze în grupul meu,încerc să-l fac să se sperie şi să se ducă cât mai departe,numai să nu vină.
    Mai semăn şi cu un mix făcut din Sabine şi Calla din Umbra Nopţii pentru că atunci când vreau ceva neapărat sunt ca şi Calla iar ca şi personalitate,hobby-uri sunt exact Sabine,ambele suntem blonde,ne place să cântâm,vrem să facem parte dintr-o formaţie,avem un tupeu aparte,pe care numeni nu-l poate doborî etc😀
    Desigur,semân şi cu Blair Waldorf din Gossip Girl.Sunt la fel,tupeistă,cred că tot mi se cuvine când nu e deloc aşa.lupt pentru dragostea mea când nici măcar eu nu o recunosc,am mulţi prieteni dintre care numai unul sau în cazul nostru 4 adevăraţi restul numai de faţadă,şi sunt singură la părinţi.
    Cam asta a fost,sper că nu am uitat pe nimeni😀

    • Curios, nici eu nu reactionez prea frumos atunci cand cineva incearca sa intre in gratiile cercului meu de prieteni :)))
      Inca nu am citit Umbra noptii, cum e ?
      Iar referitor la Blair, cam atatia prieteni adevarati am si eu, e greu sa ii gasesti zilele astea….

      • Umbra noptii este o carte in care Calla,in noaptea in care implineste 18 ani,trebuie se se casatoreasca cu un alfa (ea fiind unul de asemenea),Renier.Dar inainte cu cateva saptamani,il intalneste pe Shay,care se indragosteste de ea,si la sfarsit fuge cu el.In timpul asta,cei doi avand deja haite,vor sai faca sa lucreze impreuna,pentru ca dupa uniune,ei vor fi doar o haita,si apar dispute,uni se indragostesc de altii,lucru interzis,Calla,trebuie sa stea cu Shay din niste ordine iar lucrul asta il face gelos pe Ren(cu care as fi vrut sa ramana Calla).E frumoasa,ar trebui so citesti,eu acum astept partea a doua😀

      • Chiar suna foarte bine🙂
        Pacat doar ca va trebui sa astepte, lista mea de carti e si asa ingrozitor de lunga…..

      • Pai am citi Jurnalele lui Stafan,Nu plange sub Clar de luna,Fortele raului absolut,Umbra Noptii,Vampirii Sudului si Bloody Valentine.

      • Hmm, eu inca nu am citit vampirii sudului, astept sa imi iau pachetul cu toate volumele. Am sa ma gandesc si am sa iti las o lista, ok?😀

Lasă un răspuns

