4.Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?


Lizzy :

Usoara intrebarea;;)

Pai cel mai mult si cel mai mult imi plac vrajitoarele.

Deoarece fiind vrajitoare poti face orice doresti tu si mi se par cele mai frumoase personaje supranaturale.Bineinteles,nu vrajitoare batrana,fara dinti in gura,cu sute de alunite si cu par alb.:))Ci tinere domnisoare cochete,firave cu miscari de felina.Printr-o simpla manevrare,poti domni lumea >:).Stiu…ganduri diabolice:))Dar sicer,cred ca sunt mai buna decat orice presedinte,nu?;;)’

Bun,iar pe locul doi se afla vampirii.

Nu-i pot uita pe ei.Prima mea dragoste,in care visam noptile ca va veni Edward Cullen la mine:)).Deci asta visam si eu in clasa a 5-a si a 6-a:”>.Vampirii,care ii stiu eu,noi,din seriale,mi se par odiosi de frumosi si senzuali.Puterile si rapiditatea lor si viata eterna si le doreste oricine,indiferent de pret.

Lexy :

In ultimul timp am facut o pasiune pentru ingeri. Fie ca sunt nefilimi,cazuti, blestemati sau oricare alt fel, ma inebunesc la propiu. Pana acum ceva timp nu stiam decat un singur fel de ingeri, cei din ceruri care sunt precizati in biblie si pe care ii stie toata lumea. Nici nu banuiam ca exista atat multe feluri, ca au o istorie atat de bogata si inca multe alte amanunte. Ii ador pur si simplu, si daca cumva voi inca nu ati citit nimic despre ei, va recomand uregent Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick. E una din cele mai bune carti despre ingeri pe care le-am citit.( si sa fim seriosi, nu cred ca e una dintre voi care sa nu se fi indragostit de Patch :X)

Apoi ar veni vampirii, dragostea mea nemuritoare. Ei vor avea mereu un loc special in inima mea, fiind primele creaturi supranaturale despre care am inceput sa citesc.(Bine, bine, daca nu ar fi Damon cred ca jumate din noi i-ar da naibii :)))))

Cristi

Cam astea sunt personajele noastre preferate.:xSunt curioasa sa vad personajele voastre preferate si motivul:X

– Lizzy & Lexy –

12 comentarii la “4.Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?

  1. Am aceeasi parere,si la mine vrajitoarele sunt pe primul loc. De ce ? Despre vampiri se stiu multe lucruri (nu ca nu imi plac si ei ) dar vrajitoarele sunt mai complexe,daca pot sa zic asa,pentru ca pot sa faca orice,in orice poveste/film/serial…sunt lucruri foarte diferite despre ele…fac vraji,incantatii,si tot felul de chestii interesante🙂
    Pupici , Bianca ^_^

  2. Pai…la mine e altfel,pe locul 1 la mine sunt varcolacii.Nu stiu de ce,poate am eu o latura mai salbatica,dar sunt sigura ca ei sunt favoritii mei,chiar daca nu am povesti multe cu ei.Pe locul 2 sunt vampirii pentru ca pur si simlu sunt fascinant de frumosi si puternici.A trai pentru o eternitate mi se pare un chin dar si o placere in acelasi timp.Si pe locul 3 la mine sunt Encantados.Nu multa lume stie de ei,de aceea mi se par foarte misteriosi si frumosi in acelasi timp,pentru ca ei fiind de obicei serpi,oamenii encantados sunt foarte senzuali si pasionali,dar si foarte misteriosi si reci.

    • O, da si varcolacii sunt niste creaturi destul de intrigante, chiar ma gandeam sa fac o poveste despre ei🙂
      Vamprii, normal, sunt in sufletul tuturor iubitorilor de supranatural.
      De encantados am aflat din poveastea lui ~Carro~, si chiar am ramas impresionata. Nu stiam ca exista asa ceva, am fost surprinsa placut🙂

      Pe bune, chiar nimanui nu-i plac ingerii?! :)))

      • Ba da,dar cunosc prea putine despre ei deocamdata,si apropo de Encantados,eu iam descoperit si iam dat ideea lui Carro😀

      • Nu stiam! Felicitari pentru descoperire, chiar e interesant sa gasesti ceva nou zilele astea🙂
        Apropo de recomandari , uite ca am uitat sa iti mai zic, tot ca mi-am facut ieri curat prin biblioteca. O carte foarte tare despre ingeri e Ingerul Noptii, pe bune, eu m-am indragostit din prima de ea :X

      • Multumesc!Am mai gasit si o specie corcitura intre vampir si vrajitoare,aswang.Multumesc pentru recomandare,o sa o citesc😀

      • De unde le gasesti? Asi vrea sa fac si eu o poveste ceva mai originala, parca prea exploatati sunt vampirii si varcolacii.

    • Chestia cu corcitura dintre un vrajitor si un vampir mi-a atrs atentia:xVorba lui Lexy,vampirii sunt prea uzati.Poate imi spui si mie de unde afli.As dori sa mai ies putin din tipar:*

Lasă un răspuns

