PRIMUL CONCURS PE BLOG !


Da, ati vazut bine, am hotarat sa organizam primul nostru concurs pe blog! Suntem destul de entuziasmate de idee, si sper sa fiti si voi🙂

Despre ce e vorba?

Ei bine, voi o sa trebuiasca sa faceti o compunere de maxim 50 de randuri in care sa descrieti o poveste de dragoste dintre o creatura supranaturala si o fiinta umana. Puteti scrie cu ce caractere vrei voi, doar sa va incadrati in limita de 50 de randuri! Poveastea poate fi relatata la orice persoana, nu va impunem nimic in acest sens.Vrem sa vedem cat de creativi puteti fi!!🙂

Ce primiti?

Cum adica ce primiti? Satisfactia castigarii concursului!!
Mda, glumesc :)).

Castigatorului i se va face reclama aici pe blog. I se va posta compunerea intr-o pagina speciala, tot aici pe blog si il vom adauga la blogroll, in cazul in care nu este deja.

Asta pentru inceput. M-am gandit ca pentru a face si mai interesant acest concurs, voi pune o CARTE la bataie!!
Cartea este in format electronic,un e-book, in limba engleza.Se poate citit pe e-reader, pe telefon dar si pe calculator!

Cartea este data de mine,Lexy. Am primit-o si eu de pe un blog de carti, si vreau sa o dau mai departe!

Cartea se numeste Sweet Evil si este scrisa de Wendy Higgins.

Descrierea:

Embrace the Forbidden

What if there were teens whose lives literally depended on being bad influences?

This is the reality for sons and daughters of fallen angels.

Tenderhearted Southern girl Anna Whitt was born with the sixth sense to see and feel emotions of other people. She’s aware of a struggle within herself, an inexplicable pull toward danger, but Anna, the ultimate good girl, has always had the advantage of her angel side to balance the darkness within. It isn’t until she turns sixteen and meets the alluring Kaidan Rowe that she discovers her terrifying heritage and her willpower is put to the test. He’s the boy your daddy warned you about. If only someone had warned Anna.

Forced to face her destiny, will Anna embrace her halo or her horns?

Ei, ce ziceti, suna bine nu?🙂

Este o carte minunata, pe care am citit-o pe nerasuflate, si v-o recomand din toata inima.

Ce trebuie sa faceti pentru a o castiga :

Inafara de compunerea de care am vorbit mai sus , va trebui sa dati follow acestui blog , adica sa ne urmariti pe email.Asta e conditia obligatorie daca vreti sa castigati.

Pentru a obtine o sansa in plus, iar aici este ceva optional pentru aceia dintre voi care vor sa aiba mai multe sanse de a castiga, va trebui sa faceti un post pe blogul vostru despre acest concurs,sa incurajati cititorii sa se inscrie si sa dati like pe pagina noastra de facebook!

Compunerile le trimiteti pe urmatoarea adresa de mail : allexandra_lacramioara@yahoo.com

Pentru a va inscrie va trebui sa lasati un comentariu la acest post, cu numele vostru real, adresa de email pe care ne veti trimite compunerea si ne urmatiti, si(optional) numele cu care ati dat like paginii de facebook si linkul cu postul facut pe blogul vostru.

Concursul incepe astazi si se termina pe 17 august. Aveti la dispozitie aproape 2 saptamani pentru a va inscrie. Pe 18 august voi anunta castigatorul.

Succes tuturor, si fie ca cel mai bun sa catige!!

– Lexy & Lizzy –

24 comentarii la “PRIMUL CONCURS PE BLOG !

  1. Asa,pe ultima suta de metri ma inscriu si eu ; ))
    Nume: Penca Cristina
    Mail: cristinacristinuzza.2010@yahoo.com
    Nu am blog, dar am dat vestea mai departe pe facebook: https://www.facebook.com/cristinna.cryss/posts/256287397823513
    Am dat like si paginii de facebook cu numele : Cristinna CrySs.
    Am cartea, dar vreau sa vad ce parere ai despre poveste. Am si lipsuri. Cand ma apuc de scris, scriu mult. Aici am incercat sa fac cat mai scurt. Astept parerea ta:)

    • Hey, ma bucur ca te-ai inscris🙂
      Cartea era doar o parte din premiu oricum, si toti care s-au inscris nu o au pentru ca noi ne invartim in jurul blogurilor dedicate scrisului🙂
      Sigur, am sa o citesc astazi ^_^

  2. Pe ultima sută de metri,mă înscriu şi eu ! Am văzut că ai spus că nu ai primit doar o singură compunere până acum,şi am recitit postarea asta,gândindu-mă că nu pierd nimic dacă încerc şi eu🙂
    Numele meu real : Boandea Bianca Nicoleta
    E-mailul : boandeabianca@yahoo.com
    Am dat like paginii voastre de facebook,pe mine mă găseşti aici :
    http://www.facebook.com/boandea.byanka
    Şi am făcut aici anunţul pe blog :
    http://cutiutacusperante.wordpress.com/2012/08/15/concurs-pe-blogul-addicted-to-the-dark-side/
    Pupici , Bianca ^_^

  3. Pingback: Concurs pe blogul Addicted To The Dark Side « cutiuţacusperanţe

  4. Pingback: New contest :D | Carolyne's Story

  5. Pingback: Contest :D « Vampireseviyorum

Lasă un răspuns

