5. Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îți inspiră, de ce l-ai ales.


Floare la ureche.;))

Nu am un singur citat ci doua citate preferate.Amandoua mi s-au intiparit in minte si nu le pot uita.

”Prietenia inseamna un suflet in doua trupuri;o inima in doua suflete.”de catre Aristotel.Acest citat il am in minte de cativa ani.De cand l-am descoperit, mereu ma gandesc la el.Prietenia pentru mine este foarte importantala fel ca si iubirea.Valoreaza mult pentru mine si as face orice pentru aceasta prietenie.De ar fi sa aleg intre prietenie si iubire,le-as alege pe amandoua.Nu-mi pot lasa prietenia pentru o iubire dar nici invers.

“Niciodată, niciodată, niciodată, niciodată, nu renunţa.”-Winston Churchill.Acest citat mi la oferit o prietena ca sa nu renunt in fata problemelor.Niciodata sa nu renunti in fata lor.Trebuie sa lupti ca sa mergi mai departe cu fruntea sus,indiferent de pret.Niciodata,oricat de grele vor fi problemele nu voi renunta.Voi pasi peste ele,pentru ca o data si o data se vor termina si soarele va rasari mai puternic ca niciodata.

Abia astept sa vad si citatele voastre.Ceea ce va place sau va caracerizeaza.:*

XoXo:*

2 comentarii la “5. Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îți inspiră, de ce l-ai ales.

  1. Frumos,si eu am tot doua,sper ca nu deranjeaza cu nimic.Primul ar fi cel al lui John Ford si anume „Omul care are rabdare,nu se rabuna imediat,ori te iarta,ori se razbuna cumplit.”Acesta mi-a ramas acolo undeva in minte,pentru ca spune exact adevarul despre personalitatea mea.Pot rabda,si rabda pana se umple paharul,dar mai astept momentul potrivit pentru a turna paharul in capul persoanei respective.Al doilea are ca tema tot razbunarea,si acesta este la fel pentru mine,ma reprezinta,si acesta este cel al lui Francis Bacon:”Cel ce se straduie sa se razbune,pastreaza ranile deschise.”Cred ca citatul insusi spune tot.

    • Nu e nimic daca ai 2.Si eu tot 2 am.;;).Primul citat il stiu si eu dar al doilea inca nu l-am auzit.Si mi se pare foarte adevarat mesajul ce-l transmite. XoXo:*

Lasă un răspuns

