6. Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.


 

Mi-as dori enorm de mult sa am posibilitatea si timpul sa scriu o carte sau o serie de carti.De la mici prosteli si vrajeli am ajuns  sa pun suflet in ceea ce fac si sa ma stradui ca totul sa iasa bine ,ca sa le placa si celorlalti.Subiectul unei carti ar fi despre vrajitoare.Sa istorisesc intreaga legenda a vrajitoarelor.Povesti de dragoste in jurul vrajilor ,aventura si multa actiune.Lupta pentru putere,pentru stapanire combinate cu sentimente nevinovate si curate.Imaginea cartii as dori normal,sa fie unica,creata de mine.Si in plus asta va fi peste ani dar va voi arata o imagine cu ce as vrea eu momentan.Poate atunci imi va veni alta imagine in fata ochilor.

In loc de fetele din spate,sa fie doi barbati.Imbracati in negru ,cu geaca de piele ,cu ghete, si cu o privire misterioasa.:>

As dori sa mai scriu diferite povesti de dragoste,fara supranatural.Dar nu trebuie sa fie asa lung,altfel cititorii se vor plictisi.Dar daca va fi sa scriu,as scrie o poveste de dragoste dintre doi coreeni.Ador coreenii;x;x.Bine,as putea spune ca aproape numai actorii sunt frumosi dar nu conteaza:))

Abia astept sa va vad comm’urile.sunt foarte curioasa,mai ales cu imaginea cartii.;x;x

XoXo:*Lizzy>;;dd<

Ps:Lizzy va iubeste!!:”>:*:*

5 comentarii la “6. Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.

  1. Pai,cred ca as vrea sa public o carte pe care o am inceputa pe calculator,si pe care o stiti si voi,si anume Save The Hero,doar ca pe blog pun doar rezumatele capitolelor sub forma de episoade.Primul volum e gata,la al doilea lucrez in paralel cu blogul deci e bine,si sper ca intr-o zi sa fie pe raftul librariilor la categoria „bestseller”.Si ca imagine pentru coperta nu stiu inca,dar as vrea ceva diferit si abstract,ceva care sa atraga,ceva de genul poate?
    http://bzzu.deviantart.com/art/Save-me-109115273?q=boost%3Apopular%20save%20the%20girl&qo=24
    Pe care sa scrie Save the Hero iar dedesubtul acelor jaluzele sa scrie cu ghilimele:”I did this?” sau „Eu am facut asta?” depinde de unde va fi publicata.Sincer,asta e cel mai mare vis al meu,sa public cartea asta😀

Lasă un răspuns

