9. Poți să intrii în corpul unui personaj pentru două zile. Ce ai face în această perioadă, ce el/ea nu a făcut? Ce greșeală i-ai corecta și de ce? Ce schimbare ai face în viața ei/lui?


Lexy :

Cred ca asi intra in corpul lui Rose, din Academia Vampirilor. I-asi da papucii lui Dimitri si asi ramane impreuna cu Adrian:x

Mda, dati-ma in judecata :)) Iubesc seria asta, si mai ales pe baiatul asta. Chiar nu inteleg cum a putut Rose sa ii faca asta scumpului meu Adrian😦

Asi fi vrut macar sa se fi purtat mai bine cu el, nu sa il raneasca in halul asta. Inca imi rasuna cuvintele lui in minte, desi a trecut un an de cand am citit cartea. Cand i-a reprosat lui Rose , si ea nu a facut nimic.

“I loved you! I loved you and you destroyed me. You took my heart and ripped it up. You might as well have staked me!” The Change in his features also caught me by surprise. His voice filled the room. So much grief, so much anger. So unlike the usual Adrian. He strode toward me, hand clasped over his chest. “I.Loved. You. And you used me the whole time.”
– Adrian Ivashkov (Last Sacrifice)

*Ar fi mult mai bine ,desigur daca m-asi putea duce chiar eu acolo, nu sa fiu in corpul lui Rose.Dar si asa, tot i-asi salva inima brunetului:x*

*pupici*

– Lexy –

Lizzy:

Primul lucru pe care l-as face ar fi sa intru in corpul Norei si sa-l sarut pe Patch.Ce?Intodeauna am vrut sa stiu cum saruta Patch.;x:))Adica,come on,dupa cum e descris,pare Zeul Zeilor;x.Nu?

Dupa as intra in corpul Elenei si l-as alege pe Stefan fara nici o ezitare si nu i-as da sperante false lui Damon.Stefan si Elena sunt sortiti sa fie impreuna,desi Damon imi place mai mult si momentul in care Damon i-a spus ca o iubeste,mi-a facut sa-mi tresara inima;x;x

Bun si cred ca mai sunt alte serii in care as vrea sa intru si sa simt saruturile pe propria piele.:)))>:)

XoXo:*Lizz>;;dd<

5 comentarii la “9. Poți să intrii în corpul unui personaj pentru două zile. Ce ai face în această perioadă, ce el/ea nu a făcut? Ce greșeală i-ai corecta și de ce? Ce schimbare ai face în viața ei/lui?

  1. Sigur!Mai mult ca sigur si eu as face acelasi lucru mai ales ca actorul care il interpreteaza pe Adrian e unul din favoritii mei :X.Sincer,revenind la intrebare,nu stiu care personaj las alege pentru a indrepta o situatie…chiar nu stiu…cred ca as alegeo pe Calla si in loc sal aleg pe Shay las alege pe Ren,pentru ca arata muuult mai bine si cred ca ar fi mult mai fericiti deoarece,ren a dat dovada de mult mai multa intelepciune fata de Shay si a devenit mult mai matur in ceea cei privea😀 si desigur,as indrepta multe lucruri facute de Blair in GG cum ar fi de exemplu:1.nu mas fi culcat cu unchiul lui Chuck,2.nu as renunta de atat de multe ori la el si 3.as spune cuvintele alea trei!Cam asta e,probabil voi mai completa pe parcurs daca imi mai aduc aminte de ceva🙂

Lasă un răspuns

