Book Lovers Challenge *5-8*


Trebuie sa ma revansez si eu, caci nu am mai postat la aceasta provocare. Desi e impotriva regulilor *va rog sa ma iertati!* voi face un post cu provocarile pe care le-am ratat.

Provocarea nr. 5: Copiaza un citat care te-a impresionat si comenteaza-l. Scrie parerea ta despre el,ce iti inspira, de ce l-ai ales.

„Oameni se impart in doua categorii: unii care cauta si nu gasesc, altii care gasesc si nu-s multumiti.”
M.Eminescu”

Acesta e unul din citatele mele preferate.

Toata viata suntem intr-o continua cautare, fie ca e vorba de iubire,de un loc de munca, de un adapost sau de bani. Toti cautam acel ceva de care suntem convinsi ca depinde fericirea nostra. Unii din noi nu il gasesc nici dupa zeci de ani de cautere.Unii sunt mai norocosi, si gasesc ceea ce cauta. Dar din pacate atunci cand gasesc acel lucru care i-ar putea face fericiti, nu sunt multumiti de ei. Ori din cauza ca nu e ceea ce asteptau, ori din cauza ca se putea si mai bine. Cred ca niciodata nu vei putea fi pe deplin fericit.Lumea evolueaza pe zi ce trece, iar motivul fericiiri se schimba si el.
Un mare adevarat ascunde acest citat, unul pe cat se poate de adevarat.

Provocarea nr. 6: Daca ti-ai dori  intr-o zi sa scrii o carte,care ar fi subiectul ei, si ce imagine ai dori sa fie folosita pentru coperta? Arata-ne imaginea.

Eu tind sa sper ca voi publica la un momentdat in viitor, dar nu am de unde sa stiu ce va fi sa fie. Asi putea scrie multe carti, cu subiecte foarte diferite. Mi-ar placea sa sriu o carte a carui subiect sa fie supranaturalul, despre care scriu si in prezent. Mi-ar placea sa scriu o carte de dragoste, o poveste intensa si plina de intelesuri ascunse. Mi-ar placea sa scriu o carte de psihologie, deoarece asta sper sa imi fie profesiea in viitor.
Asi vrea sa fac o multime de lucruri, dar din pacate viitorul este extrem de instabil. Nu pot spune ca voi publica o carte, deoarece nu am de unde sa stiu daca voi apuca sa traiesc pana atunci.

Nu am o imagine clara pentru coperta, dar chiar mi-ati dati o idee sa fac cate o coperta pentru povestile la care scriu in prezent! Ce ziceti, suna bine?

Provocarea nr. 7: In lumea carei carti ai dori sa traiesti pentru o scurta perioada de timp si de ce?

Hmm, asta chiar e o intrebare grea. Am citit multe carti superbe, in care asi da orice sa traiesc pentru o perioada de timp. Cred ca cel mai mult asi vrea sa traiesc in Academia Vampirilor. Ador aceasta serie, si cred ca e una din cele mai bune serii cu vampiri scrisa vreodata. Mi-ar placea sa ma intalnesc cu Rose si cu Dimitri, sa le aflu secretele povestii lor de dragoste interzise. M-ar placea sa il intalnesc pe Christian , sa ii ascult povestea cutremuratoare, asi vrea sa o intalnesc pe Lissa si sa imi explixe cate ceva din istoria moroilor. Si nu in ultimul rand (dar cu siguranta cel mai important!), asi vrea sa il intalnesc pe Adrian. Nu cred ca e nevoie sa explic ce asi face cu el :))))

 

 

  

Provocarea nr. 8: Prezinta-ne cartea ta preferata din copilarie si spune-ne de ce te-a impresionat asa mult.Daca mai ai cartea, arata-ne o poza cu ea.

Ok, provocarea asta mi-a adus aminte de multe chestii :))). Daca va voi spune, promiteti sa nu radeti, da??

Bine. Cartea mea preferata, sau mai bine zis cartile mele preferate caci erau mai multe, e * viata lui Barbie* Asta include cartile de colorat, cele de povesti, reviste, si toate papusile si figurinele posibile. Eram asa obsedata de asta, incat domnisoara barbie a fost prima a carei poster l-am lipit pe perete.  Visam sa ma marit cu Ken, frumosul meu print cu par balai si muschi bronzati.Arata asa bine ca figurina, si parca se uita la mine in benzile desenate cu foi lucioase🙂

A fost dragoste la prima vedere. Am citi zeci de carti cu barbie, si traiam aventurile ei minunate cu fiecare propozitie.

Si probabil asi fi ajuns impreuna cu Ken daca nu cresteam si imi venea mintea la cap.Oricum, nu se mai poarta blondele siliconate.Sac, barbie!!!

Mda, radeti dragii mei, dar sa stiti un lucru! Barbie nu e asa de rea precum pare, e cea mai buna prietena a unei fetite😀

Astea sunr raspunsurile mele, si va astept si pe voi cu un comentariu, fie sa raspundeti si voi, fie sa imi impartasiti opinii :d

*Pupici*

– Lexy –

Lasă un răspuns

