Nu am murit!…daca va mai intereseaza…..


Nu ma urati ,va rog! Stiu ca am lipsit mult, si voi mai pleca acusi inca o saptamana , deci va rog sa nu va suparati pe mine. In ultimul timp am fost pe drumuri, noroc ca am avut telefonul cu mine si am vazut ce ati mai facut🙂

Saptamana viitoare voi fi activa aici pe blog, si ma voi revansa pentru absenta.Pana diseara voi mai posta cate ceva, deoarece am ramas in urma cu unele lucruri.

Nu uitati, concursul e in picioare, si va astept cu muuult drag compunerile pe adresa de mail : allexandra_lacramioara@yahoo.com. Daca va fi nevoie, voi prelungi concursul, dar asta depinde de voi.

*Va pup dulce:X*

– Lexy –

De Lexy

3 comentarii la “Nu am murit!…daca va mai intereseaza…..

Lasă un răspuns

