10.Arată-ne o poză cu biblioteca ta și povestește-ne pe ce principii ai organizate cărțile (după gen, ordine alfabetică etc.)


Lexy

In casa am doua biblioteci, cea a familiei unde a contribuit multa lume la ea, si a mea, personala. Va voi arata biblioteca mea personala, unde cartile au fost cumparate din banii mei. In momentul acesta caut un corp nou, unde sa mut cartile. Am ceva in minte dar mai dureaza pana le voi schimba locul🙂

Ei bine, le-am aranjat in functie de specii(vampiri, ingeri, vrajitoare..etc.). Asa imi place cel mai mult, pe categorii, cum se spune. Inca nu e cine stie ce, lucrez la ea, si lista mea de dorinte(acolo unde imi notez ce carti vreau sa imi cumpar) e dubla decat ceea ce am acum :)))

So…cam asa arata!

 

Calitatea pozelor este destul de slaba, le-am facut cu telefonul. Asa ca am zis sa scriu si titlurile, daca nu se pot intelege din poze:

In biblioteca mea tiparita
Dubla constrangere – Chris Bohjalian
Seria Amurg (cele cele 5 volume) – Stephanie Mayer
Seria Ingerul noptii( 2 volume) – Becca Fitzpatrick
Seria Casa Nopti (1 volum) – P.C. Cast & Kristin Cast
Seria Damnare (2 volume) – Lauren Kate
Seria Jurnalele Vampirilor( cele 4 volume + cele 3 din ciclul Intoarcerea) – L.J. Smith
Seria Academia Vampirilor  ( cele 6 volume) – Rachelle Mead
Seria Vampirii din Morganville ( 6 volume) – Rachel Caine
Jurnalele lui Stefan (4 volume ) – L.J. Smith
Cercul Secret (3 volume) – L.J. Smith
Interviu cu un vampir (primul volum) – Anne Rice
Fortele raului absolut ( cele 3 volume) – Kelley Armstrong
Nu plange sub clar de luna, Uneori sub clar de luna – Heather Davis
Bloody Valentine – Melissa De La Cruz
Seria Jane Austen (4 volume)
Seria Instrumente Mortale (2 volume) – Cassandra Clare
Mini seria Micutele mincinoase (cele 4 volume)
Mai las-o moale cu fantomele – Megan Crewe
Seria Sange albastru (2 volume) – Melissa De La Cruz
Iubitul virtual – Kate Brian
Ashley’s ( cele 4 volume) – Melissa De La Cruz
Harry Potter (1 volum) – J.K Rowling
Privilegiul – Zoey Dean
Hollywoodul e ca un liceu de fite – Zoey Dean
Naluca si Naucul ( 1 volum) – Stacey Kade
Micuta Englezoaica – Catherine Sanderson

In biblioteca mea electronica
Anne Rice – The vampire chronicles vol 1-6
Becca fitzpatrick – hush hush vol  2,3
Anna dressed in blood – Kendare Blake
Bloodlines – Richelle Mead
Pushing The Limits – Katie McGarry
Halfway to the grave – Jeaniene Frost
Boys That Bite – Mari Mancusi
Delirium – Lauren Oliver
Sweet Evil – Wendy Higgins
The Goddess test – Aimee Carter
Awaken Me – Emily Gossett

Cam astea sunt cartile cumparate/castigate de mine. Sper ca pana la anu’ sa imi mai maresc putin biblioteca( imi pun sperantele in Craciun🙂 )

Lizzy

In casa am o singura biblioteca.Biblioteca familiei.Formata din cartile Adevarul si seria Jurnalele vampirilorde L.J.Smith.Cam asa arata biblioteca mea.

Este mica,stiu.Inca nu am avut posibilitatea sa-mi cumpar.Si Seria Jurnalele vampirilor este incompleta,dar cu timpul o voi completa.Plus ca am o lusta de vreo 2 pagini a4,cu toate cartile care vreau sa mi le cumpar.;x:))Stiti cum sunt parintii…Citesti numai prostii:-l.Bine,nu toate cartile din Adevarul sunt plictisitoare.Shogun,Dama cu camelii,La rascruce de vanturi,Robin Hood,Bel Ami si mai sunt vreo 4 carti,care imi plac.;x

Chiar daca nu le am in biblioteca,am citit :

Seria Amurg-Stephanie Mayer

Ingerul Noptii (2 volume) -Becca Fitzpatrick

Mini seria Micutele Mincinoase (3 volume)

Cercul Secret(2 volume)

Si am mai citit vreo 4 carti din biblioteca bunicii,din care face parte si prima mea carte,Dimineata iubirii.

Pe viitor,cand voi avea mai multi bani sa zic asa,imi voi cumpara toate cartile dorite.:xAcum trebuie sa citesc ce am si poate parintii se mai ragandesc:))

Lasă un răspuns

