Neatza’!


Stiu ca nu prea mai e dimineata, dar cred ca mai sunt si persoane asa ca mine care dorm pana tarziu :)) (doar e vacanta, nu?)

Am zis sa incepem ziua cu o leapsa pe care am gasit-o pe un blog de carti, mai precis pe Altfel de carti. Mi-a placut foarte mult, asa ca am completat-o si eu🙂

Aruncati o privire :d https://addictedtothedarkside.wordpress.com/leapsachestionar/leapsa-copertelor/

Sper ca voi mai posta in cursul zilei de azi, dar nu promit nimic. Sper ca Lizzy sa aiba mai multa inspiratie ca mine, dar din moment ce nu e online pe mess, presupun ca e inca in tara viselor🙂 ( si probabil ca si eu asi fi fost inca acolo daca nu m-ar fi trezit sora-mea…..)

*Pupici*

– Lexy –

De Lexy

Lasă un răspuns

