Coperte,capitole si alte prostii :)


So, avand in vedere ca mi-am pierdut nopatea trecuta facand coperte, a venit vremea sa vi le arat. Sa stiti ca nu am nici o treaba cu editatul si chestiile astea, dar totusi m-am chinuit sa fac ceva acolo, ca nu puteam sa las povestile asa🙂
Deasemenea am pus si rezumate acolo unde lipseau, si am adaugat pozele.
Hmm, cam astea sunt😀

Si am mai scris un capitol din H.N., pe care il aveti AICI
Vroiam a va intreb si altceva, anume despre rubrica ”La sfarsit de Saptamana”.Credeti ca ar trebui sa o inchidem?Sau sa o facem sub forma de post?
Nu prea imi place asa, deci voi decideti🙂
Si nu in ultimul rand, a venit momentul sa va pun intrebarea cheie : Va place cum e blogul acum? Ati vrea sa schimbam ceva la el, sau sa creem si alte rubrici?
Va asteptam comentariile,indiferent de natura lor.Spuneti-ne sincer daca blogul are probleme, caci altfel nu avem cum sa le remediem.
A, si sa nu uit de coperte.Va plac?Arata cat de cat bine, sau ar mai trebui lucrate?

*Muuulti pupici, si un somnic cat mai dulce🙂 *
– Lexy –

P.S. Era sa uit :)) Va las si o melodie, pur si simplu nu imi mai iese din minte zilele astea ^_^

De Lexy

8 comentarii la “Coperte,capitole si alte prostii :)

  1. In primul rand, ador melodia pe care ai pus-o. E printre preferatele mele. Imi place copertile facute de tine, sunt foarte reusite, mai ales avand in vedere ca zici ca nu le ai cu editatu. Mie-mi plac si vreau sa incep sa citesc povestile scrise de tine.😀

  2. Imi plac foarte mult copertile,sunt foarte frumoase❤
    Ce program ai folosit ? Le-ai facut greu ? Intreb pentru ca si eu as avea nevoie de asa ceva,dar din pacate chiar nu ma pricep si mi-ar prinde bine niste sfaturi,avand in vedere ca tie ti-au iesit chiar bine copertile🙂
    Pupici , Bianca ^_^

    • Pozele le-am editat cu ”photo scape”, dar nu asta a fost partea grea.Mi-a luat mult sa gasesc poze care sa se potriveasca cu ce avem eu in minte :))
      Hey, merci🙂 Sincer nu prea le am cu editatul, dar ma bucur ca mi-au iesit ^_^

      • He he,chiar au iesit🙂 mai ales aceea de la Just a game . Toate sunt frumoase,dar aia imi place in mod special. Scrisul asezat chiar „pe fum” daca pot sa zic asa,imi place🙂
        O sa incerc si eu cat de curand sa vad daca imi iasa ceva😀
        Pupici , Bianca ^_^

      • La inceput, nu m-am gandit la asta, dar apoi am vazut poza si mi-a venit ideea.
        Prima coperta a fost un total dezastruO_o
        Daar, ma bucur ca iti place, si abia astept sa le vad pe ale tale🙂

Lasă un răspuns

