Coperta!;x


Bunaa>;;dd<Am facut si eu un pic mai tarziu coperta povestii mele.Am creat coperta dorita si cea imaginata.

In seara asta voi veni cu capitolul 21 ori maine dimineata.

Astept pareri in legatura cu aceasta coperta.;x;;):**

XoXo:*Lizzy>;dd<

9 comentarii la “Coperta!;x

  1. E frumoasa coperta,imi place ce ai scris acolo sus „True love always win… ” :X
    Doar ca nu se prea vede ce scrie dupa „si vei reusi ” pentru ca e alb peste alb,dar in rest e frumoasa🙂
    Pupici , Bianca ^_^

    • ”…si vei reusi sa-ti zdrobesti dusmanii.”Probabil ca din cauza ca eu stiu ce scrie,nu mi-am dat seama ca nu se intelege.Dar ma bucur ca-ti place…Mi-a luat vreo 2 ore sa o fac..nu gaseam pozele,ba nu era bun cum le asezam:-lGreu,dar intr-un final am reusit.;x XoXo:*

    • Normal:))Abia astept:xDureaza mult pana gasesti poza potrivita.Daca se potriveste poza.Eu greu am gasit o poza care sa se potriveasca.Am gasit una cu un inger,dar nu se potrivea cu cealalta,ca veneau suprapuse,pana mia venit alta idee.

Lasă un răspuns

