Happy-B. Kid!!!


– LEXY –

  

Yup, am ajuns sa vad si astaVa vine sa credeti? Azi se implinesc doua luni de cand l-am deschis, mai exact pe 15 iunie. *Doamne,cand a crescut asa mare?!* Am avut atatea sperante cu el, si atatea visuri, nici nu creadeam ca ni se vor indeplini.Am dat aici peste o multme de persoane extraordinare, care ne-au ajutat si continua sa ne ajute de fiecare data cand avem nevoie🙂

*Firar, iar o dau in sentimente!*

Ok, poate ca o sa vi se para super ciudat neobijnuit ca cineva sa serbeze ziua copilului blogului in fiecare luna, dar stiti ca am stabilit de la inceput ca nu suntem tocmai intregi la cap ,sanatoase ,cu picioarele pe pamant normale.

De data asta nu vom face ceva special ca luna trecuta, atunci a fost o intamplare sa ne gandim fix de ziua blogului la descrierile personajelor. De data asta am zis sa facem ceva ce nu am mai facut pana acum, deoarece sa fim seriosi, blogul inca nu e foarte cunoscut, si nici extraordinar de vizualizat ca sa facem asta mai des. Degeaba spun eu chestii cand nu e nimeni sa le citeasca.Dar in ultma vreme am reusit sa ajungem la 19 followers, 32 de like-uri pe Fb si 3300 de vizualizari.E destul de mult, avand in vedere ca blogul are abia doua luni.  Totusi, nu am fi ajuns aici fara voi, asa ca o sa facem si noi un mic articol de publicitate.

O sa va i-au in oridinea in care v-am cunoscut, dar mai ales acelea dintre voi care imi sunteti prietene🙂

Andreea, sau ma bine zis,Carro, una dintre prietenele mele de aici din blogsfera, o scriitoare exceptionala si o persoana minunata. Daca nu stiati, a fost prima care a raspuns cererii noastre de ajutor, chiar in prima zi in care l-am facut. ( E ,cum sa zic, nasa blogului :)))
E o persoana saritoare, sufletista si intelegatoare, gata sa dea oricui o mana de ajutor, chiar daca sunt niste necunoscuti(asa cum eram noi). Inafara de asta, e o scriitoare minunata, una din cele mai bune de aici din blogsfera, a carei carti le voi cumpara cu mare drag atunci cand se va decide sa faca urmatorul pas si sa devina cunoscuta unui public mai larg.
Multumim, pentru tot ce ai facut pentru noi. Nu uita, daca vreodata vei avea nevoie de ajutor, da-mi un buzz pe mess :)))
Adresele blogurilor sale sunt : http://vampireseviyorum.wordpress.com/, si http://speciallovestory.wordpress.com/
Cititi-le ,adorati-le,puneti-le la preferate si nu uitati sa lasati o parere la minunatele ei capitole.

Andreea,sau Blair, mica Queen Evil B. pe care cu siguranta o stiti majoritatea dintre voi. Am dat accidental peste blogului ei(:))), si nu mi-a parut rau nici o clipa. Pana atunci nu mai citisem povesti cu personajele din G.G., si a fost minunat cand am vazut ca e o super fana a serialului, dar mai ales ale lui Blair si Chuck:X. Ea e artista din mica noastre comunitate (unde toti ne cunoastem intre noi), si sper ca in viitor sa o vad pe scenele mari ale lumii, ca o adevarata vedeta, asa cum e dealtfel.
Si, sper ca in viitor, daca voi avea nevoie de un avocat(si cel mai sigura ca voi avea), sa isi aduca aminte de fata asta care ii era colega in blogsfera🙂
Adresa blogului sau este : http://monster01devorator.wordpress.com/
Aruncati o privire peste el, va asigur ca nu veti regreta.Povestile ei sunt absolut minunate, si cu siguranta odata ce veti incepe sa citit, nu va vei mai putea opri.

Bianca,sau VampireBlack, visatoarea noastra prietena careia ii place sa se joace cu noi, propulsandu-ne in povestile sale extraordinare fara sa ne dam seama iar mai apoi sa le lase in aer …
Daca veti avea nevoie de o parere sincera, ea e persona potrivita pe care sa o intrebati. A fost alaturi de mine atunci cand restul erau in vacanta :)), sau nu mai dadeau pe la noi. Ne incanta de fiecare data cu comentariile sale, facandu-ne sa ne simtit adevarate scriitoare.
Ii multumim pentru faptul ca isi face timp si pentru noi, si nu se sfieste sa ne impartaseasca opiniile sale.
Adresa blogului sau este : http://cutiutacusperante.wordpress.com/
Daca nu stiati de el pana acum, trebuie neaparat sa aruncati o privire(chiar si mai multe🙂 ),caci povesti ca ale ei nu veti mai gasi pe alte bloguri.

Mihaela, sau Mikky, o mare fana The Vampire Diaries, si a lui Damon, bineinteles🙂. Am ramas cu gura cascata atunci cand i-am vazut blogul.Stilul sau de a scrie e pur si simplu demential, iar ideile originale ale ficurilor te dau pe spate la propiu.Sociabila,intelegatoare,visatoare si optimista, isi imprumuta calitatile sale personajelor, reusind sa ne aduca ceva nou de fiecare data. Multumi,Mikky, pentru cuvintele frumoase, si pentru faptul ca ai fost printre primii care au dat o sansa acestui blog.Sper ca intr-o zi si blogul nostru sa fie atat de reusit ca al tau.
Adresa blogului sau este : http://xoxomiky.wordpress.com/
Daca va place TVD, il iubiti pe Damon S.(pe bune, cred ca toti il iubim pe baiatul asta :)), nu ezitati sa ii cititi ficurile, caci la ea pe blog domneste originalitatea si creativitatea.

Bianca, al carei blog e imposibil sa nu il stiti, e o scriitoare minunata, care ni-l aduce pe Damon S. mai aproape cu fiecare capitol.Adresa blogului sau este:http://dawnsunny.wordpress.com/

Irina, al carei blog il citesc de cand a aparut, e prima care m-a facut sa ma indragostesc de ficuri, mai precis ficuri cu The Vampire Diaries.  E super talentata, o scriitoare senzationala, care imbina originalitatea cu imaginatia sa bogata, aducandu-ne povesti minunate cu dragul nostru Damon, si nu numai.Adresa blogului sau este:http://vampirepassion.wordpress.com/

Theo si Simona, autoarele blogului ForDamonSalvatoreLovers, doua scriitoare exceptionale si pasionate de ceea ce fac. Unul dintre blogurile mele de suflet, pe care este musai sa il vizitati, deoarece este unul din cele mai bune bloguri cu ficuri TVD, si mai ales, ficuri cu Damon. Adresa blogului lor este:http://fordamonsalvatorelovers.wordpress.com/.Simona mai are un blog, pe care veti gasi povesti despre ingeri(preferatii mei:X).Il aveti aici:http://weareholdingangels.wordpress.com/.

Daca sunteti fani twilight, si inca nu ati dat peste urmatoarele bloguri, puneti mana si citile cat mai repede, nu stiti ce pierdeti.

ByBy, cu blogul sau http://nessiecarlie.wordpress.com/. This Gay Is My Boyfriend, cu blogul ei : http://bonaculipici.wordpress.com/. Si nu in ultimul rand, BissiBee, careia ii mutumim special pentru cuvintele sale incurajatoare🙂.Aveti aici adresa blogului sau:http://karmensstories.wordpress.com/

Sa nu credeti cumva ca am uitat de Teodora sau de Roxana! Cele doua scriitoare care ne incanta cu povestile lor superbe, si care isi fac timp sa treaca si pe la noi🙂 Multumesc fetelor, pentru tot!
Adresa blogului Teodorei este : http://justmejustforever.wordpress.com/, Iar cel al roxanei este : http://apureimagination.wordpress.com/

Sper ca nu am uitat pe nimeni. Memoria ma cam lasa la subiectele astea, dar cred ca nu am omis pe nimeni.Asi fi vrut sa scriu cate ceva despre fiecare, dar din pacate nu va cunosc pe toti prea bine ca sa am ce spune. Am vorbit acolo unde stiam despre ce vorbesc.Nu am putut improviza din moment ce inca nu am depasit stadiu scriitor-cititor. Nu uitati, avem pagina aia acolo sus,”Intreaba Iar Noi Iti Raspundem”, unde va asteptam intrebarile, caci altfel nu ne putem cunoaste mai bine🙂

Cred ca ati vazut si voi, ca desi si eu si Lizzy suntem pasionate de citit, nu folosim acest blog pentru a face reclama la concursuri unde ne-am inscris, sau altor bloguri despre carti. Nici la blogroll nu veti vedea vreodata altfel de bloguri decat cele dedicate scrisului. Motivul este simplu.Acesta este un blog de CREATIE, nu de carti, nu de publicitate si nici de alte lucruri care poate ne-ar ajuta pe noi in scopuri personale. L-am facut pentru voi, l-am facut pentru a scrie, nu pentru scopuri personale. De aceea nici la concursul nostru nu am pus obligatoriu conditia de a face reclama la el pe blogurile voastre. Nu veti vedea niciodata asemenea posturi unde va anuntam despre concursul cutare, sau ii facem publicitate lui cutare.

Astazi am facut acesta mica publicitate doar pentru ca e o ocazie speciala. Nu vreau sa va suparati ca nu voi face mai des, dar blogul nostru inca nu e cine stie ce, si nici cunoscut nu e. Degeaba fac reclama unori bloguri pe care le stie toata lumea, caci se pare ca ne invartim doar intre noi. Va promit ca daca voi reusi sa duc blogul la un alt nivel, nu am sa va uit pe niciunul dintre voi, caci atunci va conta cu adevarat cuvantul meu, si recomandarile.

Chiar daca nu aveti un blog si nu comentati, eu va apreciez pe toti, pentru ca ne citit povestile, pentru ca ne suportati, pentru ca sunteti alaturi de noi, de mine, desi sunt zuza si mai aiurita(si vorbesc cam mult parese🙂.

Dar, voi face inca o exceptie, doar fiindca copilu asta face doua luni🙂             Andreutza, are un blog . Este abia la inceput, si de aceea nu are prea multi vizitatori.Este pasionata de carti, si de aceea a hotarat sa isi faca si ea un blog dedicat lecturii. Adresa blogului sau este:http://my-passion-for-bo0ks.blogspot.ro/. Veti gasi acolo multe concursuri superbe, recenzii ale cartilor din strainatate, dar si mult, multe alte lucruri minunate. Nu va sfiiti sa ii urmariti posturile, caci va promit ca nu va va parea rau🙂

Pai, asta e tot…cred. Nu am sa va spun la multi ani celor cu numele de Maria, desi am vazut ca multi ati facut-o.Pentru informatia voastra, astazi este o zi dedicata mortilor, iar voi sunteti pe cat se poate de vii :))) Abia pe 8 va dedica un post :d

Well, multumesc celor care nu au adormit pe la jumatea postului, sau care nu s-au enervat sau plictisit. Cred ca am spus tot ce avem de spus(sau daca nu, iar asta e cel mai probabil, am sa vad spun cu alta ocazie🙂

Inca odata, va multumesc tuturor!

XoXo,

a voastra zuza blogerita,

– Lexy –

~Lizzy~

Ce pot spune?Decat ca,ca sa zic asa,copilul nostru face 2 luni!!;x;xStiu ca e mic,dar pentru mine inseamna ceva,mai ales ca vizitatorii cresc in fiecare zi.In sfarsit un loc unde imi pot scrie gandurile si sentimentele prin intermediul unor personaje.Sper si imi doresc ca blogul nostru sa devina cunoscut si sa fie pe placul tuturor.Lexy v-a oferit,daca pot zice asa,un cadou surpriza.:d;xDin cei 3300 de vizitatori,pot fi si cei care nu au dat peste aceste bloguri si cred ca vor fi incatnati cand vor gasi aceste bloguri minunate.Da.Minunate!;xToate scrieti superb si cel mai important:o faceti din inima.:x

XoXo:*,colega voastra nebunatica,Lizzy>;;dd<

17 comentarii la “Happy-B. Kid!!!

  1. La multi ani! Scuze ca n-am trecut pe aici de mult dar n-am prea avut timp! Ma bucur mult ca sunt pe lista ta! Blogul vostru e minunat! Oricum, al meu e mai micut, deci nu-ti face griji, meritati sa aveti mai multe vizualizari la ce grija aveti de el!

  2. Awww,merci mult!Chiar nu ma asteptam la asa ceva.Cuvintele tale ma fac sa rosesc.Multumesc enorm de mult pentru publicitate.Desigur,voi face un cadou copilasului vostru atat de indragit de fete.E adorabil!La mai multe vizualizari si la mai multi ani bebelusului pe care il iubesc!!Pupici multi multi multi si pentru bebe si pentru Lexy si Lizzy!Cu drag,Queen Evil B😀
    P.S.Sper ca bebele sa nu ia din obiceiurile mele proaste (gigle)

  3. Doamne,postarea asta e superbă ! Felicitari copilaşului vostru❤ incetul cu incetul,se face tot mai mare :X Şi crede-mă,nu ai fi putut să mă plictiseşti,aşa cum nu m-ai plictisit nici ieri,la chestionarul meu.Atâta timp cât o persoană are ceva de spus lumii,merită ascultată,respectiv "citită".
    La partea cu publicitatea,respectiv la blogul meu,m-ai emoţionat aşa de tare încât mi-a dat o lăcrămioara în colţul ochiului🙂 nu te mint…
    Şi blogul meu a fost făcut pe 17 aprilie 2012,deci îi voi dedica un mic post peste două zile,pentru că va împlini 4 luni,dar aniversarea oficială aş putea spune că e pe data de 13 (iunie),pentru că atunci am postat primul capitol din prima poveste de pe blog .
    Şi mie îmi place cercul nostru în care ne învârtim,noi blogger-iţele,mă simt ca între cei mai buni prieteni,chiar dacă vă cunosc doar virtual🙂
    Încă odată,felicitări pentru munca depusă pe acest blog,nu ştiu dacă ţi-am spus vreodată,dar numele blogului e foarte atractiv😀 şi vă apreciez foarte mult atât pe tine,cât şi pe Lizzy,pentru faptul că reuşiţi să vă înţelegeţi atât de bine împărţind acelaşi blog,e de apreciat asta🙂
    Pupici , Bianca ^_^
    P.S : Îmi cer scuze pentru faptul că nu v-am citit toate poveştile,dar vă asigur că asta se va schimba cât de curând !

    • Multumesc🙂
      Am spus doar adevarul, si da, si mie imi place cercul acesta pe care l-am creat🙂
      Copilu tau e mai mare :))) Mai e putin pana la ziua lui:x
      Uf, trebuie sa-i dam un cadou🙂

      • Haide să îţi prezint şi eu statisticile mele,să vezi că şi al meu e încă micuţ🙂 : în momentul de faţă am 3400 de vizualizări(făcusem blogul din aprilie), am o pagină de Facebook,numele ei coincide cu numele blogului,mi-a făcut-o cadou cineva🙂 dar până acum nu am reusit să mă ocup de ea,nu o cunoaşte nimeni,are doar 2 like-uri parcă,de la mine şi de la persoana respectivă : )) , şi 14 persoane care au dat follow cutiuţei mele ^_^

      • Suntem aproape la fel🙂 Lizzy a facut pagina de Fb, eu nu am si nici nu ma ocum de asa ceva, de aceea nu ai sa vezi de la mine🙂 Nu imi place Fb.
        Oh, dar mai avem timp sa devenim cunoscute!Eu ma mir ca lumea chir a aflat de blogul meu, cand l-am facut nici nu ma asteptam la asa ceva🙂

  4. La multi ani blogului vostru. Este foarte frumos si chiar imi pare rau ca nu il urmaresc de mut timp. :*
    Multumesc mlt pentru ceea ce ai scris mai sus. Esti o draguta si intr-un fel esti printre primele pe care le-am cunoscut prin intermediul blogurilor.🙂
    Mult succes in continuare si sper sa devina un blog mult mai cunoscut. >:D<

      • O sa ai timp de acum in colo sa il urmaresti de altfel cum o vom face si noi!!!Noi vrem doar sa ne impartasim ideile cu alti scriitori amatori foarte talentati!;xXo:*

Lasă un răspuns

