~One Shoot-uri si Anunturi~


Hey, v-a fost dor de mine? Pentru ca mie sigur mi-a fost:X

Faceam curat zilele trecute prin pc, si am dat peste o compunere pentru scoala pe care am scris-o in cadrul unui concurs de creatie literara ,pe la inceputul acestui an, si am obtinut locul I🙂 Am zis ca ar fi pacat sa las praful sa se puna pe ea sau sa o sterg, asa ca am facut-o un One-Shoot cu mai multe parti! Ce ziceti, suna bine?

Se numeste ”Printre Soaptele Spiritelor” si are ca subiect supranaturalul, bineinteles , iar mai exact, fantomele🙂

Va las pe voi sa aflati mai multe, accesand linkul de mai jos : https://addictedtothedarkside.wordpress.com/one-shoot/printre-soaptele-spiritelor-partea-i-by-lexy/

Siiii anuntul, care e de fapt o urare.  La multi ani, Bianca! (x2) Sunteti doua Bianca ,asa ca am sa ma adresez cu nickname-urile. 

VampireBlack isi serbeaza Cutiuta care astazi a implinit 4 luni!! (Cat de repede cresc!!:X)

Si LoveByDawn al carei blog face 2 luni!!

Le urez amandurora un viitor maret, unde numarul comentariilor, vizualizarilor si urmaritorilor sa nu poata fi citit la cat de mare e! Doua bloguri minunate, pe care le ador si le citesc cu mare drag:X

Intorcandu-ne la treburile noastre, va anunt ca duminica voi pleca la mare, (dupa atata timp in care i-am ascultat pe altii cat de bine s-au distrat, cat de cool e si cati baieti faini au vazut pe plaja. A venit si randul meu , Muhahahah :)))

Maine voi anunta castigatorul, si voi mai scrie cate ceva🙂

*Pana atunci, pupici dulci si vise cat mai placute*

– Lexy –

 

 

 

De Lexy

8 comentarii la “~One Shoot-uri si Anunturi~

Lasă un răspuns

