– Continuari si altele’ –


Desi am spus ca plec maine, a avut loc o schimbare si plec in aceasta noapte. Nu puteam pleca totusi fara sa va spun ca imi va fi dor de voi, si ca nu voi pierde vremea holbandu-ma la baieti frumosi pe jumatate dezbracati la soare. Ma voi gandi la continuarile povestilor, caci in acest moment mintea mea e vraiste :))) A, si trebuie sa ajungi la zi cu lectura, am multe carti superbe pe care trebuie sa le citesc🙂 *vezi in partea stanga a blogului*                 Unul din lucrurile bune atunci cand treci intr-a noua e ca nu ai teme pentru vacanta🙂

Well, cum am scris mai sus am o continuare pentru voi, si anume cea a one-shoot-ului ”Printre Soaptele Spiritelo”, Partea a doua.

Si, am mai gasit deasemenea cateva compuneri de-ale mele cu care am participat la diferite concursuri, si am zis ca ar fi pacat sa le arunc.Deci, am un nou one-shoot pentru voi, ceva mai scurt, numit Farame de Iubire.

Dupa cum vedeti, am sters paginile ”La sfarsit de saptamana”, deoarece nu imi placea cum arata.Preferam sa facem un post cu asta decat o pagina.

Saptamana trecuta nu a fost cine stie ce, dor ce mi-am dat seama ca vara nu prea mai e vara si ca toamna asteapta dupa colt. Melancolia si-a facut loc in sufletul meu, desi ar fi trebuit sa ma bucur pentru ca incep liceu si prostiile celelalte. Eu sunt genul care prefera constanta ca baza, desi sunt aventuriera si rebela, imi place sa stiu ca am unde sa ma intorc. Dar, cum nu ma poate manca nimeni *technic* am lasat la o parte grijile, bucurandu-ma de soarele ramas si cartile noi achizitionate ( merci Blair pentru sugestia cu Vampirii Sudului ^_^)

Asi vrea sa imi spuneti daca vreti sa mai pun one shoot-uri, ca sa stiu ce sa fac.

Cat despre celelalte activitati pe care le avem in functiune, Lizzy se va ocupa de ele, iar cand ma voi intoarce voi recupera tot🙂

Si, nu in ultimul rand, asi vrea sa ii urez la multi ani dragei noastre Blair, pentru cine nu stie blogul ei implineste 3 luni🙂 Iti doresc tot ce e mai bun in lume, scumpo :*

Voi ce mai faceti? Ce ati mai facut/citit/scris in ultimul timp?

*Va pupacesc mult, si cu parere de rau imi iau la revedere*

– Lexy –

P.S. Nu puteam uita de melodie, huh ?^_^

5 comentarii la “– Continuari si altele’ –

  1. Pai vacanta placuta iti mai spun inca o data si sa stii ca uneori baietii frumosi pe jumatate dezbracati iti pot da idei la care nu te astepti.Imi pare bine ca ai luat in considerare sugestia mea cu Vampirii Sudului si sa strii ca mai nou am inceput sa citesc Cronicile vampirilor iar daca te intereseaza,exista si Cronicile vrajitoarelor ;)Sper sa te atraga aceste doua titluri ale unor serii superbe si ce sa mai spun…vacanta placuta,sper ca vei urma sfatul meu cu privire la baieti.Studiazai,si inspiratia vine de oriunde :))

Lasă un răspuns

