Pam-Pam-Pam-Pam!!! Si Castigatorul este…..


So, am ajuns si aici, huh? Acesta  fiind primul nostru concurs, am fost putin tensionate, deoarece este o experienta unica. Atunci cand mi-a venit ideea, vorbeam cu Lizz si eram cam asa….

”Fata, am o idee super! Hai sa facem un concurs!!” – Lexy
”Concurs? Super idee! Despre ce?” – Lizzy
”Pai, m-am gandit la…” – Lexy

Si de acolo stiti si voi. Pe la jumatatea acestei saptamani eram cam asa….

”Fata, ce idee proasta am avut!Nu s-a inscris nimeni! Si cate sperante aveam..Of…De ce mereu tre sa gandesc eu asa mult, huh? Nu puteam sa fiu si eu un copil plictisitor fara pic de imaginatie?! Nu, trebuia sa am eu mintea asta ciudata care fuctioneaza in doua lumi paralele!!”
”Fata, calmate, ca o sa se inscrie lumea la el.Mai e timp, nu mai vorbi atata!”
”Pai asta e si problema, ca vorbesc prea mult….”

Apoi, in ultimele zile ale concursului, ati trimis aproape toate odata :))) Iar noi eram….

”Faaaaaataaaa! Uite ca blogu nostru nu e chiar asa vai de capu’ lui cum credeam! Lumea chiar intra pe el!!!”
”Vezi fata, ti-am zis eu :P”

Iar apoi ma gandeam, ce misto e sa organizezi un concurs! ^_^ Si v-am deschis povestile, si le-am citit, si….apoi mi-am dat seama ca prima mea impresia a fost total eronata……Nu ma asteptam sa gasesc compuneri atat de reusite! M-ati lasat fara cuvinte, si la fel si pe Lizzy.

Si uitati-ne pe noi cu cateva ore in urma….

”Hai sa organizam un concurs, ai zis! Hai sa le dam oamenilor o provocare ai zis! Si acum ce facem, huh? Cum naiba poti alege o compunere din astea? Hai spune tu, ca tu vorbesti mult!” – Lizzy
”Pai, stii…eu nu ma gandeam ca vor fi chiar…” – Lexy
”Nu te-ai gandit, frumos! Spune si tu, fetele astea asteapta un castigator iar noi ne holbam la operele lor de doua ore!!”
”Da,stiu…ei bine, putem face oricand ala-bala-portocala…”
”Ce?! Fata, pe bune ca ma enervezi! Uite ce compuneri superbe ne-a fost dat sa citim! Cum poti sa te gandesti la asa ceva?”
”Adevarat, scuze Lizz, dar fetele aste sunt prea bune!Foarte bune! Ce ne facem…?”
”Cred ca va trebui sa le recitim pana ne vom hotara.Oricum, mai avem cateva ore pana dimineata.”
”Ok, sa-i dam bice!”

Dupa ce le-am citit..si le-am recitit….si..in fine, stit voi🙂, am ajuns la o ecuatie, sau ceva in genu’ (ca sa vedeti cat imi place mie matematica…)

A+B era o varianta, iar C+B ala varianta. Si am ajuns la un factor cumun!

Mda, gata cu mate :)))

Si , ca sa va mai prelungesc chinul de a citi acest post lung si controversat care va scoate din minti pentru ca ne lungim prea mult si nu va spunem odata cine a castigat, a venit vremea sa va curmam suferinta!

Fara alte introduceri plicitisitoare si anoste care sa va retina din a afla cine este fericitul castigator al acestui concurs…

Ok, Ok, iar am inceput :)))

So, castigatorul este nimeni alta decat BIANCA a.k.a VAMPIREBLACK

Felicitari!! Ai fost B-ul ecuatiei noastre :))), si ai avut compunerea care ne-a impresionat cel mai tare!

Compunerea ta a fost mai mult decat o compunere obijnuita, a fost o REVELATIE, ceea ca nu m-am asteptat sa gasesc in compunerilor voastre. Desi a-i dat-o ultima, chiar inainte cu cateva minute de a se incheia concursul, ai fost cea care ne-a dat peste cap socotelile🙂

Well, blogul tau este la Blogroll. Daca nu stiati dragii mei, Bianca sau VampireBlack este autoarea superbului blog CUTIUTA CU SPERANTE, unul din blogurile noastre de suflet, a carei autoare este o prietena sincera si care poseda un magnific talent, si acela de a scrie asemenea povesti  minunate care pur si simplu provoaca dependenta! Si, este deasemenea nasica bebelusului nostru:x

Compunerea ta o vom pune chiar acum intr-o pagina speciala aici pe blog, si in urmatoarele minute vei primi un email cu Cartea Castigata!

Fetelor, vrem sa va multumim ca v-ati inscris, apreciem enorm ca ati acceptat provocarea noastra, si drept rasplata va vom afisa si voua compunerile aici pe blog, ca lumea sa poata vedea cat de talentate sunteti:X

Stim ca aceste cartile in format electronic nu sunt la fel de atractive ca si cele tiparite, dar blogul nu este suficient de ‘mare” cat sa punem la bataie carti ”adevarate”. Eu imi voi actualiza lista cartilor electronice pe care le am si le voi pune intr-o pagina mai sus, unde va astept pe voi sa imi spune-ti cam ce carti ati dori la urmatoarele concursuri🙂 Si, daca blogul va reusi sa devina ceva mai cunoscut, eu sunt gata sa imi ofer cartile pentru concursuri. Sper ca intelegeti ca acesta este un blog dedicat scrisului, nu cititului, iar noi nu avem sposori care sa ne ofere carti pentru concursuri. Cartile pe care vi le vom oferi sunt citite o singura data, si unele chiar noi. Mai mult de atat nu putem face.

Ne-a gandit de exemplu la concursuri tot in acest gen, de creatie, sau concursuri de fidelitate(pentru cei ce nu stiu sunt concursuri pe baza de comentarii). Dar asta mai tarziu, sau oricand doriti voi🙂

Va asteptam sugestiile si opiniile mai jos, sau intrebarile in pagina de mai sus a blogului.

Inca odata, multumesc Carro,Blair,Cristina si Bianca pentru compunerile voastre, si va asteptam cu drag si la alte concursuri, care cu siguranta vor mai fi.

– Lexy –

Eu ce mai pot zice?!Lexy mi-a luat vorbele din gura.:))

Va multumesc fetelor pentru participare:*Chiar daca majoritatea au venit in ultimele zile:)),ne-am bucurat ca ati facut-o;x;x.Toate compunerile au fost frumoase,dar numai una m-a zapacit rau de tot:)))Si cu ajutorul unei ecuatii matematice(Vorba lui Lexy),am reusit sa alegem castigatoarea!:))):x

Felicitari Bianca pentru cea mai reusita compunere!:*:*

Si inca o data,va multumesc fetelor ca ati participat si sper sa ne ma incantati cu prezenta voastra si la viitoarele concursuri!!:*

XoXo:*:*Va pupaceste a voastra Lizzy!>;;dd<:***

10 comentarii la “Pam-Pam-Pam-Pam!!! Si Castigatorul este…..

  1. Nu imi vine sa cred…. multumesc mult pentru carte,sincer nu am participat pentru ea,ci ca sa incerc ceva nou,dar ma bucur ca am castigat-o . Ma bucur enorm ca v-a placut compunerea :X
    Si multumesc,Blair >:D<

  2. Eu una am asteptat rezultatul cu sufletul la gura,si dupa concursul vostru as vrea sa fac si eu unul dar…ma mai gandesc.Felicitari Bianca!!Abia astept sati citesc compunerea!! >:D<

Lasă un răspuns

