12. Ia o carte din bibliotecă şi fă-i o poză artistică. Cu decor drăguţ, potrivit etc. Suntem curioşi să vedem cât de creativ ai fost, când ne vei arăta poza!(Si un One-shoot;;))


Cartea aleasa de mine este din seria Jurnalele vampirilor-Intoarcerea:Caderea noptii de L.J.Smith.

Poza needitata:

Nu am modificat cine stie ce poza.Am ales ceva finutz ca sa nu fie o diferenta mare.

Am mai intunect-o putin.Trucajul nu mi-a luat mult.Initial am vrut sa postez ieri numai ca nu am avut posibilitatea.Uitasem site-ul,si prietena care il avea era plecata.Dar azi am prins-o si i l-am cerut.Sper sa va placa.Astept pareri.;;)

Si nu uitati sa reveniti sa vedeti poza facuta de Lexy,cand va reveni.:*

Si,ca sa nu fac doua posturi,postez aici prima parte din One-shoot’ul scris de mine,”Just one chance”.L-am facut pentru un concurs la scoala pe care am luat premiul I la creatii literare;;):x.Sper sa va placa.

Prima parte o aveti aici:https://addictedtothedarkside.wordpress.com/one-shoot/by-lizzy/just-one-chance/partea-i/

Mai am si o poezie scrisa pentru Kreaticon,in care este vb despre iubirea dintre Luna si Soare.Daca sunteti curiosi si vreti sa o cititi puteti sa-mi spuneti intr-un comentariu.:*

XoXo:*:*Lizzy>;;dd<

4 comentarii la “12. Ia o carte din bibliotecă şi fă-i o poză artistică. Cu decor drăguţ, potrivit etc. Suntem curioşi să vedem cât de creativ ai fost, când ne vei arăta poza!(Si un One-shoot;;))

Lasă un răspuns

