Part 3;x


Hei iubitele am venit cu partea III din Just one chance.;;)

O aveti aici:https://addictedtothedarkside.wordpress.com/one-shoot/by-lizzy/just-one-chance/partea-iii/

DEsi e cam tarziu,vroiam sa postez mai dupa-amiaza,dar a fost ziua fratelui meu si am avut treaba:-„:)),dupa am mai sris la one-shoot,cu chiu si vai,ca am avut si un copil pe cap:-|Bine-inteles e frumusica foc;x

As vrea in special sa-i urez la multi ani,nasei noastre scumpe,Carro,adepta blogului ”http://vampireseviyorum.wordpress.com/”care este o fata exceptionala si a fost prima care ne-a ajutat cu blogul nostru.Are un blog superb si niste povesti minunate,scrise din tot sufletul.Astazi puisorul ei exceptional face 4 luni.;x;xEste un puisor marisor si scumpel care mi-a atras toata atentia.La multi ani Carro!!:***

Cu drag,a vostra Lizzy:**care va iubeste!!>;;dd<

Lasă un răspuns

