Nicaieri nu-i mai bine ca acasa:X


Foarte adevarat titlul de mai sus,nu? Ei bine, mie imi vine manusa. Adica, ma refer ca nicaieri nu-i mai bine ca aici alaturi de voi, nu la mine acasa propiu zis – acolo nu va fi bine niciodata…..Oricum, dupa o saptamana ingrozitoare de distractie la mare, tocmai ce am pus piciorul in casa, si am deschis pc-ul🙂

Well, sa stiti ca eu tot am fost pe aici, cu comentarii, doar ca nu am putut sa scriu posturi – desi am un telefon performant,blackberry,nu poate face conexiune cu wordpress.Am vazut ca Lizzy v-a tinut aproape de blog, si ii multumesc mult ca a invins canicula si v-a adus capitole :)))) Am vazut ca s-au inmultit numarul urmaritorilor, ceea ce inseamna ca sunt bune de ceva povestile noastre :)))

So, in vreme ce Lizz murea in fata pc-ului, luptand cu caldura si concentrandu-se asupra povestilor, oare ce facea Lexy?

Hmm, pai ea era un fel de combinatie intre : ametitaholbandu-se cu nerusinare la bunaciunile de pe plaja, care spre dezamagirea ei nu au fost prea multe, dar despre asta vorbim mai acusi🙂 enervatacu venele stand sa explodeze, cu limba mancand-o groaznic si aruncand replici acide de parca era la maraton, cel mai des dragilor sai parinti care o iubesc nespus si ii dovedesc asta facand-o de ras, dar stati fara grija ca e stiut ea sa le intoarca dragostea si dusa pe ganduri –  lasandu-i pe ceilalti sa bodoganeasca tampenii pe care ea oricum nu le asculta niciodata si gandindu-se la voi:X

Oficial, nu imi mai trebuie alta vacanta cu parintii.Prefer sa MOR decat sa mai petrec atat timp ”socializand” cu ei.

Acum, partea preferata a fetelor! Ce bunaciuni a vazut Lexy la mare? Hmm, daca Lizzy a fost vrajita de un salvamar, Lexy a fost fermecata de :

1. Baiatul in bermude de pe plaja. Sincer, baiatul ala era prea bun pentru lumea asta :))) Cum intra el in mare, cum i se scurgeau pe piept picaturile de apa….nebunii:X
2. Baiatul de la Pizza a.k.a brunet, ochi albastri, super dexteritate cu mainile(nici nu va imaginati cum invarte baiatul asta aluatul, miscandu-si mainile cu atata pasiune….mda, clar ca eu ma gandeam la total altceva :))
3. Baiatul de la standul cu suveniruri, sau altfel spus saten-camasa alba pe jumatate descheiata-ochi verzi- care se loveste ”accidental” de tine in timp ce tu te uiti la suvenirurile de pe raftul de jos :))) si cu care te intalnesti tot ”accidental” in alte 5 magazine =))

Si mai erau altii gen ”baiatul de la magazinul din colt care iti face cu ochiul dimineata cand mergi sa iti cumperi cafeaua” sau ”te abordez pe strada cerandu-ti un foc fara sa imi imaginez ca esti minora” :))) – asta chiar a fost buna, dar pe bune acum,nimeni nu imi da 16 :))
Sper ca nu am uitat pe nimeni. Si apropo de asta, baietii astia m-au ametit total, astfel ca am ajuns sa fac un one-shoot cu ei :)) Mda, sunt nebuna, dar oricum stiati asta. Am sa il termin si il voi posta odata cu restul continuarilor.

Am o multime de planuri pentru azi si maine, vreau sa ma inscriu la multe concursuri, si vreau sa va aduc multe continuari. Am vreo doua continuari la one shootul ”Printre Soaptele Spiritelor”, si vreau sa ma apuc de scris cate o continuare la fiecare poveste, plus one-shootul cu baietii:x si o compunere cu care am castigat zilele astea o carte ^_^

Vreau sa ii urez ”La multi ani” cu intarziere lui Carro🙂 Sper ca ai petrecut ziua copilasului cat mai placut🙂

Voi face mai acusi un post cu raspunsurile mele de la ”Book Lovers Challenge”.

Apropo, vorbeam cu taicamiu zielele trecute, referitor la scrisul pe blog, si mi-a reamintit un amanunt foarte important, pe care ar trebui sa il aveti toti la cunostiinta. Faptul ca postam pe internet ceea ce scriem, reprezinta un foarte mare risc.
1. Oricine poate fura povesti si sa le publice pe alte bloguri pretinzand ca sunt ale lui.
2.Poate fura idei, sau chiar povesti intregi, si schimband cateva nume poate publica pe piata carti, sub numele sau.
Sper ca sunteti constienti cat riscam noi cu asta, pentru ca sunt sigura ca niciuneia dintre voi nu i-ar placea sa isi vada publicate creatiile sub numele altcuiva. Desi asta este un lucru IMORAL si respectivii sunt niste NESIMTITI ORDINARI , aceste persoane chiar exista, deci, si riscul exista. De aceea mi-am luat licenta pentru blog, si va indemn sa v-o luati si voi, gratis, accesand linkurile din partea stanga a blogului.

Sper ca nu am uitat sa va spun ceva, oricum, va voi spune alta data🙂 Inca nu m-am schimbat, trebuie sa mananc si parul meu are un miros dubios, deci…ne auzim dupa ce fac o baie lunga cu spuma ^_^

*Pupici*

– Lexy –

De Lexy

6 comentarii la “Nicaieri nu-i mai bine ca acasa:X

Lasă un răspuns

