Continuari + Noi One-Shoot-uri


Da, stiu, imi propusesem sa le pun mai devreme, dar e bine si acum🙂

Continuarea One-Shoot-ului ”Printre Soaptele Spiritelor” : Partea III

One-Shoot-ul cu influente masculine :))) , Aproape…Si totusi atat de departe

Si One-Shoot-ul Placeri Insangerate, cu care am castigat recent un concurs ^_^

Well, stiu ca nu e mult, dar maine va voi aduce un capitol din H.N. si..mai vad eu🙂

*Pupici*

– Lexy –

De Lexy

28 comentarii la “Continuari + Noi One-Shoot-uri

  1. Da, as folosi, dar profesoara noastra are un stil unic de a da teme, cred ca se intereseaza din timp ca sa nu gasim online. Oricum, stiu ca-s importante si asa mai departe, dar tot as vrea sa se citeasca singure. Norocoas-o, fara teme, ai scapat si de examene, mai sunt doar emotiile din prima zi! :)) sa-mi spui cu cine ti, eu nu-l sufar pe Bill, il ador pe Eric! Si o sa mai apara pe acolo bunaciuni, daca gasesti pe undeva stickere cu team-uri la Vampirii Sudului, anunta-ma! :*

    • Logic ca sunt team Eric:X!!! Daomne, nu-l sufar pe Bill! Nici in carte si nici in film. Eric e muult prea bun in amandoua.
      Mda, asa, dar emotiile alea sunt destul de multe :)))

      • Vreo doua sezoane se petrec in liceu, deci da, ai ce invata de acolo:)) Sau cel putin, vei avea ce sa visezi noaptea….

      • Ok, vad ca ne asemanam mult in privinta asta :)) Am sa te tin la curent cu ”evenimentele”, daca mai apuc sa traiesc….

      • Merci! Nu stiu tu, dar la liceul la care vreau eu sa ajung nu mai vrea nimeni (cica-i strict si bla bla bla) deci o sa trebuiasca sa infrunt de una singura si deja imi tremura genunchii! :))

      • Ei bine e de admirat ca vrei sa te duci la unul de elita! Eu ma duc la unul normal, de mijloc🙂 Oricum, specimene sunt peste tot :)))

      • 🙂 Sa nu cumva sa faci asta.Ei bine ca te gandesti la viitor. Eu iti spun ca deja mi-am ales facultatea si stiu ce cariera voi avea, si ma tin cu dintii de asta, deci stiu cum e ^_^

      • in privinta carierei…eu am schimbat cel putin 8 si pana la urma mi-am zis ca fac litere si pe cea de translator (daca Doamne ajuta, reusesc sa invat japonez – am si eu o pasiune mai ciudata, o sa incerc sa ma axez pe ea) ceva tot ies eu, nu? Mai era in plan si psihologia, dar cred ca ies aia mai nebuni de pe mana mea :))

      • Uite ca avem o pasiune comuna. Eu vreau sa ma fac psiholog, si vreau sa termin facultatea de psihologie🙂 Asi vrea sa plec inafara, pentru o cariera de succes. Si cea de translator imi surade, dar mai trebuie sa lucrez la limba germana, si putin la engleza.
        Si mie imi place japoneza ^_^ Asculti K-pop?
        Si eu am schimbat multe, ba chiar m-am incapatanat sa urmez anumite drumuri, pana sa imi dau seama ca nu sunt de mine.

      • nu stiu ce vrei sa spui cu K-pop, eu am prins japoneza din anime-uri, eu sunt pe partea de franceza, abia stiu doua cuvinte in germana:)) la engleza nu prea-mi place gramatica de aia n-as merge la liceu cu specializare engleza ca implica prea mult. Tu la ce ai intrat, ca am uitat daca mi-ai mai spus…?

      • Profil de turism🙂 si mda, implicit, limbi straine.
        K-pop e muzica coreana, ba chiar am auzit si in japoneza(slava google translate :)))
        Mda, si eu mai am de lucru cu germana, e foarte greoaie, dar am inceput sa citesc carti in germana, si foarte multe in engleza.Dezvolta vocabularul🙂

      • Stiu, si eu citesc in engleza dar nu sunt atat de buna cat sa rezist carti intregi, citesc pe fanfiction.net oneshot-uri in engleza si unele ficuri
        O sa caut si eu K-pop dar eu am prin din animeuri – daca vrei sa incerci, favoritul meu e Code Geass, e absolut superb!

  2. Iar am lipsit mult, imi cer scuze! Promit ca o sa le citesc, voi spre deosebire de mine chiar aveti inspiratie! Eu am ramas in blocaj de vreo 5 zile! Am si eu o intrebare, vreau sa adaug la sfarsitul articolelor s.a.m.d. acea descriere a autorului, ce widget folosesc?

    • Te referi la faptul ca atunci cand termini de citit articolul vezi descrierea profilului meu? Pai asta nu e un widget, asta tine de tema blogului.Unele teme permit sa afiseze acea descriere, iar altele nu.
      Stai linistita, nici noi nu avem prea multa inspiratie zilele astea, mai ales stiind ca acusi incepem scoala :))

      • Da, ca de obicei am intrat in criza de teme si mai scriu cate un rand inspirat (asta odata la 2 ore) cand scot nasul din Cehov, Blaga si Wells…viata e cruda, app bafta la liceu ca stiu ca intri acum, nu? Sa ne povestesti!

      • Da, m-ai am de facut vreo..25 :)) si Nopti de Sucub imi face cu ochiul de doua zile si mi-e foarte greu s-o refuz, ai reusit sa-ti iei Vampirii Sudului? Vreau sa-i fac recenzie zilele astea.

      • Da, acum termin primul volum, si pot spune ca m-am indragostit:x :)))
        Uite partea buna cand treci intr-a 9a, nu ai lecturi pentru vacanta :)) Oricum, desi eu respect cartile si sustin ca trebuie sa le citesti, exista si micuta ocolire, numita referate.net..hmm, ziceam si eu :)))

Lasă un răspuns

