Book Lovers Challenge #13 #14 + Campanie


Mai ca am uitat de asta :)) De aceea voi posta doua provocari azi.Din moment ce le am cu photoshop, si nici nu am un aparat foto performant, voi sari peste aceasta provocare.

13. O mașină a timpului te va transporta peste 5 minute într-un viitor distopic. În viitorul cărei cărți distopice ai alege să fii trimis și de ce? Ține cont că vei rămâne o scurtă vreme acolo, și trebuie să supraviețuiești. 

Hmm, nu am citit prea multe carti de acest gen, dar probabil ca asi vrea sa merg in ”Jocurile Foamei”.Desi suna putin nebunesc, asi vrea sa fiu una dintre cei doi alesi.O provocare ca asta mi-ar testa aptitudinile la maxim. Probabil ca va fi greu sa supravietuiesc, si cel mai sigur ca nu voi rezista pana la final.Dar, tot  asi vrea sa lupt pentru propia-mi viata, si mda, la sfarsit sa primesc un sarut de la Peeta:x  Good, i love Josh Hutcherson:X:X:X

-Lexy-

Aiaiai!!Ma-ti prins aici:)))Pff,sincer nu am citit genul asta de carti,nu prea am apucat.Vara asta m-am apucat serios de citit si a fost numai drame,aventuri si romantice.

Dar ,as prefera sa  merg in cea mai periculos viitor distopic,deoarece .-stiu ca suna nebunesc-as vrea sa incerc pe propria piele cum e sa lupti pentru viata ta,sa simti cum e cand disperi si doresti cu nerabdare sa fii acasa in patut uitandu-te la serialele tale preferate si sa fii la scoala alaturi de colegii si sa fii cicalita de profesori si parinti.Un lucru e cert:In orice viitor distopic voi nimeri,nu ma voi da niciodata batuta si voi lupta pentru viata mea ,prin orice mijloace.

~Lizzy~

14.     Ce crezi despre acei adolescenți care consideră cititul ca ceva plictisitor, ridicol și nefolositor? Ce le-ai spune ca să le schimbi impresia?

Well, daca nu iti place sa citesti, o faci din doua motive.1 esti genul pustiului de cartier, care asculta manele, face misto de oameni, se crede jmeker pana peste cap si nu ezita sa foloseasca cuvinte vulgare in fiecare propizitie. Sau 2, esti obligat sa citesti – de parinti, de invatatori, de profesori – sau iti sunt bagate pe gat cartile.

Daca te regasesti in prima categorie, esti in mainile Domnului.Nu creed ca te vei apuca de citit prea curand.

Daca faci parte din a doua categorie, asa cum faceam si eu pana acum 3 ani, trebuie sa incerci sa o faci din placere.Nu o sa iti placa niciodata sa citesti daca nu o sa o faci din propie initiativa.Trebuie sa iti gasesti genul, si trebuie sa iti placa.

Nimeni nu poate convinge oamenii – si mai ales adolescentii – sa citeasca.Nu te vor asculta in veci, pentru ca ei au deja o parere formata despre carti.Cu cat le vei baga mai multe carti pe gat cu atat vor urat mai mult cititul. Trebuie sa procedati cu grija, sa le aratati partea buna a cititului. Cu siguranta ca daca le veti da sda citeasca mai multe genuri, explicandu-le ca nu sunt obligati sa citeasca, vor gasi pana la urma placere in lectura.

-Lexy-

Ohoo..Cunosc baieti si fete mai ales:-l care urasc cititul.Si nu ai cum sa le schimbi parerea…Nici daca-i ameninti cu moartea frate nu se vor apuca de citit:))Acest gen de persoane ma dezgusta…Bine,inteleg,nu-ti place sa citesti dar nu exagera frate de acum.Dupa ce termini scoala,sau liceul si te pune ficta sau ficiortu sa le citesti o poveste ca sa adoarma ce faci?Incepi sa te balbai??:OOrice le-ai spune nu ai cum sa le schimbi parerea celor urasc cititul.

Iar cei care sunt obligati de parinti,sau de profesori,cum am fost eu si citeam in sila…Ei da pe bune..alea chiar nu-mi placeau:)))Ma bine citesc vampiri,varcolaci ,ingeri ,vrajitoare etc:))Lor le mai poti schimba putin parerea,daca le oferi niste carti cu adevarat interesante si cu tema lor preferata.Daca prind gustul,e posibil sa nu se mai lase de citit.

~XoXo:*Lizz-Noapte-buna scumpele mele>;;dd<~

     Si, va anuntam ca ne-am inscris in Campania ” SUSTINEM SCRIITORII ROMANI DEBUTANTI”. E un proiect care tine sa arate ca sunt multi scriitori talentati in Romania, care inca nu au publicat ceva, dar ar avea mari sanse. Vom face publicitate unor povesti care in opinia noastra, scriitori lor au mari sanse de a fi luati in vizor de edituri. Campania e creata de blogul ‘‘Altfel de Carti”, pe care va invit sa il vizitati cu mare drag, si daca vreti sa luati parte la campanie, lasati un comenatariu la pagina cu concursul.

Hmm, cred ca asta e tot..oricum ,cu siguranta am uitat ceva, dar am sa va spun cu alta ocazie :)))

*Pupici si som usor*

– Lexy –

 

 

Lasă un răspuns

