Marele final.


Stiu ca am intarzia cu zile bune:((dar ,ba am avut probleme cu pc,ba mi se stergeau documentele si a trebuit sa scriu din nou,de la capat,ba nu aveam inspiratie pentru sfarsit,ptr ca l-am mai schimbat putin one-shootul,deoarece mi se parea cam sec,ba netul imi faceaa figuriX(Am mai stat pe la o prietena dar nu puteam scrie continuarile la ea acasa:-<.

Aseara m-am chinuit si am terminat ultima parte din Just one chance.:https://addictedtothedarkside.wordpress.com/one-shoot/by-lizzy/just-one-chance/the-end/

Spor la citit si in curan voi veni cu un capitol nou din In The Name Of Love:*

P s:Scuzati-mi greselile😀

XoXo:*Lizzy>;;dd<

Lasă un răspuns

