*Poveste noua*


Nu ma omorati ok? Stiu, mai am multe povesti la activ pe care le-am cam ignorat, dar de data aceasta este vorba de un fic. Da, ati citit bine, am inceput sa scriu un fan-fic, Academia Vampirilor. Nu stiu cati dintre voi sunteti fani, dar mie imi place foarte mult seria.

De mult ma gandeam sa incep un fic, si deoarece Tvd este peste tot, am zis sa fac ceva mai putin exploatat.Oricum, ma gandesc sa fac cate un fic cu fiecare serie fantasy pe care am citit-o ^_^. Sii….apropo de asta, vreau sa imi spuneti intr-un comentariu mai jos cu ce ati vrea sa fac ficuri, nu conteaza daca e serial sau carte.

Acest fic il dedic unei cititoare care mi-a si dat ideea, si anume lui TheoRyaMarya. Well sper sa iti placa scumpo, tie cat si voua, dragii mei cititori🙂

Din moment ce nu am mai scris de ani buni ficuri, si niciodata cu acest subiect, va rog sa nu aruncati cu rosii in mine daca nu va fi senzational.

Oricum, va las rezumatul.Ficul se numeste Sperante Desarte. Daca va place lasati un com, ca sa stiu daca e cazul sa ma pun pe treaba🙂

A, si trebuie neaparat sa va arat ultima melodie de care sunt super-obsedata e k-pop, si o iubesc:x Si pe el, si pe TOP:X

*Pupici*

– Lexy –

De Lexy

6 comentarii la “*Poveste noua*

  1. Esti cea mai tare! O sa citesc imediat ficul, merci mult pentru dedicatie! Abia astept sa-l citesc, sunt chiar curioasa ce o sa se intample cu Adrian, din moment ce ne place amandurora, nu pot sa sper decat ca vei fi buna cu el ;:🙂 si sunt sigura ca o sa fie un fic perfect!

Lasă un răspuns

