Mai pe seara…


Se pare ca in seara asta am inspiratie la greu , pentru ca am terminat si primul capitol din ficul ”Sperante Desarte”, pe langa cel din H.N.

Sper sa va placa, pentru ca imi va lua ceva pana sa imi reintru in mana cu ficurile ^_^

Aici aveti capitolul 1.

Si, provocarea cu numarul 15 din Book Lovers Challenge.

15. Scrie o scrisoare unei autoare căreia vrei să îi transmiți ceva.

Am mai multe autoare pe care le admir, dar daca ar fi sa ii scriu o scrisoare doar uneia , asi alege-o pe Stephenie Meyer.De ce? Pentru ca datorita seriei twilight am ajuns sa fac o pasiune pentru lectura.

Nu stiu exact ce asi scrie, dar cu siguranta i-asi spune ca o admir din tot sufletul si ca asi vrea ca intr-o zi sa ajung sa am macar o farama din talentul sau, ca ii multumesc pentru faptul ca mi-a declansat pofta pentru lectura, si ca a fost, este si va fi mereu autoare mea preferata.

Cam atat pentru seara asta, sper ca maine sa am la fel de multa inspiratie ^_^

*Somn usor,*

– Lexy –

De Lexy

Lasă un răspuns

