-Capitol-


So, din moment ce nu v-ati declarat vreo dorinta speciala de a citit un anume capitol, m-am hotarat asupra continuarii povestii ”Just a Game”, pe care am inceput-o acum ceva timp dar nu am mai scris la ea.

Aveti aici Capitolul 2.

Probabil ca unii din voi ati decis sa luati o pauza saptamana viitoare, ca sa va relaxati inainte de a incepe scoala. Poate ca unii va intrebati daca si eu imi voi  lua o mini-vacanta. Sa va lamuresc totusi.

NU voi face asa ceva.

Pe bune, ce rost are sa nu faci nimic saptamana viitoare? Oricum asta am facut toata vacanta. Pentru mine a ma relaxa inseamna a fi alaturi de voi. Si-asa imi pierd noptile deoarece o anumita chestie numita CONSTIINTA imi bantuie visele, nu am nevoie de ea si pe timpul zilei  :)))

Apropo de asta, simtit si voi aroma aceea dulceaga din aer? Pentru ca pe mine ma sperie. Stiti atunci cand e vara si canicula te doboara simti toamna ca pe o amintire vaga si foarte indepartata. Dar acum cand zilele se duc ca ultimele boabe de nisip dintr-o clepsidra o percep mult prea aproape pentru gustul meu. Inca nu sunt gata sa ii spun adio leneviei si statului degeaba. Dar am impresia ca nimeni nu ma va astepta pe mine.Timpul va trece oricum.

Sunt bucuroasa si trista simultan. Si totusi nu vreau ca vara sa se termine.

Voi ce simtit in legatura cu sosirea toamnei? Va luati si voi o vacanta de cateva zile?

– Lexy –

101 comentarii la “-Capitol-

  1. Toamna,in ciuda inceperi scolii, e anotimpul meu preferat ! Ador sa stau pe balcon si sa privesc frunzele cazand in timp ce eu stau in leagan ,acoperita cu a patura sau cu un hanaroc,citind o carte si band un cappucino sau o ciocolata calda ! Ador deasemena ploaie ! Intotdeuna imi place ! Daca ar putea ploa mereu si sa fie innourat,ar fi lumea perfecta : ))))))) ! Sau atunci cand e furtuna e foarte tare ! Cand ploua tare cu fulgere si cu tunete ….Ahhhhhhh !
    Vara asta am facut numai dute-vino prin tot orasu : )))))) Dute la innot,vino acasa ,schimbate,pleaca la pian,dute la canto,vino lasa partiturile ,ia chitara pleaca,vino lasa chitara,pleaca la repetitii la palat ,vino acasa mai baga si tu ceva la stomac,invata,mai scrie pe blog(nu ca asta nu fac toata ziua intre pauze : ))))))),
    mai citesc,mai stau pe facebook,umpic pe twitter,mai vad ceva stiri ,un film ,1-2 ore la telefon cu prietena ,iesi afara noapte la plimbare (sa vezi atunci distractie : )))))).

    • Huh asta da distractie :))) E bine sa iti mentii mintea ocupata, a mea e plina de vegetat in fata tv-ului :)))
      Si mie imi place ploaia si furtuna, cred ca sunt elementul meu ^_^
      Inveti la Bancila ,nu?

      • Da…..Vestitul Bancila si plin de muzica,da sa vezi distractie acolo ! Super tare !: ))))))
        Daaaa elementul salvator ,ploia si furtuna !
        E bine sa vegetezi si in fata tv-ului decat sa nu-ti mai simti picioarele cand vi la 1,2 noaptea si te pui si tu in pat spunand””Miai lipsit asa de mult drag prieten ! „” : ))))))

      • Oh, da:X :)))
        Si eu am vrut la Bancila, am dat proba la actorie, dar din pacate nu a fost de mine.Am asa un trac in fata altora, chiar daca la repetitii imi ieseau excelent🙂

      • Daaa si eu ! Din a 9-a am vrut sa ma dau la actorie dar ……Era ceva de genu „”A…..aaaaa….aaaaa”””: )))))
        Nu stiu ! Adica nu am nici o problema sa cant la concerte in fata a sute de oameni dar sa joc ? Prefer sa cant toata noaptea : )))))))! Asa am fost obisnuita de mica si probabil de asta ! Adica ,sa fim seriosi ,mai mult timp am petrecut in corpul de muzica decat in propria camera,chiar si in clasa 1 : ))))))
        Apoi am spus ”Mai bine raman ca chitara si pianul meu ! : ))))))

      • Oh cat asi vrea si eu sa cant la ceva, dar lectiile particulare sunt cam scumpe din cate am auzit🙂 Chiar si la muzica mi-ar fi placut sa dau, dar cred ca acum e prea tarziu.Apropo, in ce clasa esti? Sau ai terminat deja?

      • Trec intr-a 10-a ! Sa vezi barababura pe capu meu : ))))))
        Te poti duce la palatul copiilor si sa faci ca hobby !
        Da….Deobicei te duci din gimnaziu,la liceu nu e indicat,adica nici nu stiu daca te lasa ca toti sunt deja ”experti” dupa cum spun ei !
        Eu am fost din clasa intai ! La inceput nu-mi placea ! Era mult de lucru dar dupa m-am obisnui ! Ce sa-i faci ? Vrei nu vrei nu poti pleca : ))))))))))))

      • Eu trec acum intr-a 9 a si am zis sa imi incerc norocul , dar ai dreptate, atunci cand esti de mult timp in liceul respectiv si te cunoaste toata lumea altfel e atmosfera. Totusi, a fost o experienta placuta ^_^
        Suna bine palatul copiilor, poate ne intalnim pe acolo🙂

      • Daaaaa ! Directoarea adjunct e profa de teorie muzicala,din intamplare si a mea : ))))))))) Si iti dai seama ca na,ne cunoastem ,toti acolo !
        Ar fi foarte tare daca ne-am intalni ! Eu dupa ore cand am timp acolo ma duc cu colegi si prieteni ! Stam in parc sus la statui !
        Din curiozitate,la ce liceu te duci ?

      • eco 3, turism in Mircea. Am vrut ori actorie ori un profil bazat pe geografie si limbi straine.In nici un caz matematica….
        Am intalnit-o, mi s-a parut o doamna foarte amabila.
        Ar fi interesant ^_^

      • Da,daca nu ma insel cu ea dai proba !
        E interesant profilul ales !Si mie miar place la limbi staine sau la turism !E cam aceiasi intr-un fel ! Oricum mai am un an aici la Bancila si dpa imi iau zboru ! Daca pot zice asa !

      • Eu vreau dupa sa dau la psihologie undeva prin Anglia, si ma ajuta mult profilul.La filologie faci si alte limbi mai grele deci nu ma bag :)))
        Oo, mi-ar placea sa te vad la tv, undeva pe marile scene ale lumii🙂

      • : ))))) Nu m-ar deranja ! Daca totul merge bine anul viitor il fac in Londra (da doamne )
        Filologie …..Hmmmmmmm un domeniu prea greu de inteles pentru creeru meu : )))))

      • Cat de tare:X Iti doresc succes, si sper sa te vad cat mai sus! Mai stii, poate ca atunci cand vei fi vedeta de renume international imi vei face si mie cunostiinta cu vedeta de la hollywood :))) Ma recomanzi ca psiholog :)))

      • Da…Din pacate ! Eu ma uit cu asa o groaza la scoala ! Nu vreauuuuu ! Cred ca o sa ma aduca la scoala in camasa de forta ! : ))))))) Nuuuuuu ,nu vreu sa ajung acasa la 9 seara +repetat+ daca nu inveti la cultura generala ai ”belit-o” ca sa zic asa : ))))))

      • Daaa asa e ! Mie mie frica mai mult de franceza si de germana ! La anu o sa fie limba germana(pe care o fac din a 5-a)) limba franceza (din care nu stiu o iota) si istoria muzici (cae se va face in germana )!

      • Eu fac germana-engleza si pot sa spun ca germana nu e chiar asa de speriat cum am auzit, chiar daca o fac numai de trei ani. Am intalnit de curand un neamt, si cand a inceput sa vorbeasca in germana mi-am dat seama ca eu sunt mic copil pe langa el :))))

      • : )))))) Mi s-a intamplat ! Si o sa mi se intample ! Profa de ist. muzici e jumate neamt ,jumate roman ,de nationalitate ! Chestia funny cum am zis e ca e neamto-romanca,a crescut in franta ,preda in romania si are un sot italian : )))))))))

      • Cat de fain! Mi-ar placea sa ma casatoresc cu un tip cu origini italienesti (Damon) si sa locuim in Romania:X Sau in Europa oricum, daca nu in SUA :)))

      • Asa da vise ! Cine nu si l-ar dori pe Damon ! ( eu dau pe dinafara de ras si ma abtin ca ii trezesc petoti din casa daca imi dau drumu )
        Imagineazati ….Cu Damon prin copou la o plimbare !

      • Daaa:X Mergem sa ii aratam Iasul🙂
        Of, oare de ce femeile nu pot avea mai multi soti? Barbatilor le e atat de usor! Iubesc doua femei, simplu, se casatoresc cu amandoua.(in cazul arabilor)
        Dar mai stii, poate ca Damon va dori sa isi faca harem :)))

      • Da…De ce nu ! Oricum nu m-ar deranja sa-l impart cu tine pe Damon : ))))))))
        Da ….Sa-i prezentam maritul Iasi ! Asa la bratu lui ! Fiecare pe o parte : ))))) Sa mergem prin centru,apoi prin Copou si seara mergem si noi intr-un club ceva : )))))

      • Ok, atunci trebuie sa il contactam neaparat, saracul poate nu stie ca are sansa de a avea atatea sotii :))) Si daca tot venim cu ideea ne rezervam dreptul de a fi primele sotii :)))

      • Daaaa!
        Imagineaza-ti ! Damon ,Dean,Chuck,Sam,Nate chiar si Stefan sa fie micile noastre”ánimalute de companie”’! Noi sa stam pe tron si sa privim spectacolul : ))))))

      • Ok, nu mai pot de ras, cred ca ajung la spital daca o mai tin asa :)))
        Mintea mea deja creeaza regatul perfect pentru viitori nostri soti :)))

      • Daaa mai ales ca suntem moldovence : ))))))Suntem bune la detoate ! Cand vine vorba de sexoseniilea astea dane un minut si iti construim turnul Efel pentru ei : )))))))

      • Hehe cele mai bune femei sunt aici in Moldova, nu degeaba se spuna ca suntem aprige in tot ce facem :)))
        Ok, deja imi pica ochii pe pc si nu pot sa imi stric ochelarii, abia i-am luat azi :)))
        Scuze ca nu mai pot sta.Noapte buna, si la cat mai multe vise cu Damon si Chuck :X

      • Mai vb maine ca si asa am creat aici cel mai tare chat ! : )))) Te pup ! Fie ca Damon,Dean,Chuck,Nate,Sam chiar si Stefan sa vegheze asupra ta si sa-ti cante la harpa (creerul meu iti da control-alt-delete acum de la atata visat ) Ma duc sa-l lase sa viseze in pat dupa ce dau o tura rapida pe la celelante bloguri !

  2. Adevarul poate fi crud la mine,pentru ca eu nu am niciodata vacanta,e ca vorba aia :raul nusi ia niciodata vacanta”,cam asa sunt si eu,pentru ca ba la tenis,ba la pian,ba pe blog,pa mai citesti ceva deci…nupz,numi iau vacanta nici saptamana viitoare,nici la scoala!Despre toamna ce pot sa zic,e anotimpul meu preferat pentru ca fiind Capricorn,pe mine una,ma caracterizeaza tristetea,si poate sa sune ciudat,dar ma simt foarte bine atunci cand plang,sau atunci cand cerul plange.Imi plc zilele innorate,sa privesc frunzele cazand,sa ma plimb prin,iar o sa sune ciudat,cimitir la amurg,cu pardesiul pe mine,parul rasfatandu-se in bataia rece a vantului si scaldat in picaturile reci de ploaie.Nu stiu…asa sunt eu,si ma bucur ca vine toamna!

    • Cat de tare! Si eu asi fi vrut sa cant la un instrument, dar din pacate nu prea e posibil. Frate, jur ca copii mei vor avea parte de tot ce is doresc.
      Si mie imi place toamna, doar ca nu anul asta :)))
      Ce chestie!Si eu am acesi impresie atunci cand plang :))) Oricum fiecare sentiment prin care trec ma ajuta la creerea unei noi povesti sau a unui capitol.
      Cel mai bine ma simt cand e furtuna afara.Cand inca nu ploua, dar vantul sufla cu putere si norii cenusii se aduna furiosi pe cer.Atunci ma simt cel mai sigura pe mine, e extraordinar sentimentul ^_^ Si…nu am mai spus asta la nimeni, hehe.

      • Nici eu nu le am pe toate dar incerc sa experimentez cat mai multe,si de aceea vreau sa fiu avocat si sa ma mut din tara,ca sa practic tenis fara grija zilei e maine,si ca urmasii mei sa fie mandri de mine.Ei bine,si eu am inspiratie atunci cand e furtuna,e ca si cand toata puterea din lume ar veni spre tine si tear izbi puternic.E un sentiment ciudat si ma bucur ca mi lai impartasit🙂

      • nu prea sunt eu in general atat de ”comunicativa” dar se pare ca mi-am gasit pe cineva cu care sa pot vorbi deschis ^_^

      • Genul asta il intalnesti oriunde, si chiar daca cel mai bine e sa ignori, nu o poti face la nesfarsit.
        Oricum, ma bucur cand intalnesc persoane sincere si de treaba ^_^

      • Stiu ca nu poti ignora la nesfarsit,dar poti incerca,iar eu incerc,si nu stiu cat imi iese… Ma rog,chestiile de genul trebuie lasate in urma pentru ca nu putem fi urmariti de trecut🙂

      • Adevarat, dar problema se pune altfel.Trecutul ne urmareste pe noi, si chiar daca noi nu realizam asta, vrem ca el sa ramana in urma noastra.
        Hehe, uite ca o dau in filosofii :)))

      • Mda, ne izbim sau ne izbeste el. Ce destin nesimtit, nu ai nici un moment de intimitate cu el.
        Sau poate sunt eu mai ciudata si unii chiar au vieti perfecte. Nu stiu sigur, inca mai reflectez la asta.

      • Te asigur,cei care au vieti perfecte nu traiesc,sau traiesc degeaba,cum vrei s-o iei.Ştii…mie chiar îmi place că facem schimb de experienţe😀

      • Cei cu vieti perfecte nu cred ca au o viata a lor.O viata perfecta e una condusa de un om distrus sau ceva de genul,mie una asa mi se pare…😀

      • Si totusi, mi-ar placea sa am si eu o viata asemenatoare chiar si pentru putin timp. E placut sa iti schimbi preocuparile.Din moment ce viata materiala si sociala ar fi fara cusur ai putea infrunta mai bine planul personal. Asa trebuie sa faci fata tuturor fara nici un sprijin…
        Mare dreptate au aceia care spun ca viata ne joaca pe toti….

      • Dapz,ai dreptate!Chiar daca e greu sau avem o parere anume,toti vrem o viata perfecta.Nu ca as avea deocamdata o viata personala,dar cum ai spus si tu,ar fi mult mai usor de controlat atunci cand celelalte probleme dispar.

      • De ce nu ne-am nascut toti cu un cont in elvetia si cu zeci de servitori care sa ne faca toata poftele? :))) Nu ca asi fi adepta unei asemenea vieti, dar la naiba ca ar fi tare placut….

      • Iar ma faci sa visez…La naiba,ar fi fost super bine!Dar,nimic nu e batut in cuie.Acum poti avea lumea la picioare iar mai tarziu poti sa fii un nimeni,iar la noi,oricand se poate intoarce roata,pentru ca putem sa visam si sa ne indeplinim visele,iar mai tarziu,putem avea si un cont in elvetia si activa servitori😀

      • Astai telepatie B.! Destinul vrea ca noi sa ne intalnim in viitor, undeva pe un yacht in mijlocul oceanului, plin cu vedete, printre care si Ed :)))

      • Ododododo!!!Ai ce as vrea sa fiu avocatul lui personal!Si daca stai sa te gandesti,nu sunt chiar atat de multi ani intre mine si el,doar 10!Asa erau intre bunicii mei si au avut o casnicie de durata! :))
        Si fii sigura,ca daca destinul vrea sa ne intalnim…NE VOM INTALNI!:)) Cred ca am sunat ca cine stie ce vrajitor diabolic :))

      • Chiar, cati ani are Ed?Nu mai tin minte…
        Ok, atunci eu o sa il tin de vorba in pauzele de la filmari, ca si ”psihologul dragut si eficient care insista ca cea mai buna comincare se face cu capul lui in poala mea” :))))))

      • Are 25,26 pe 27 iunie va implini.Si ar fi dragut sa il „ajut” cu toate chestiile juridice,cel mai bine semnate sau citite in pat,sau stiu eu unde… :))

      • Awww, chiar ca e doar 10 ani diferenta:X Oricum la fel si cu Ian, nu imi pasa varsta, chiar daca el are 35 :))))
        Oh, consultatii psihologice acasa la el, atunci cand vrea sa vorbeasca cu cineva..Tu il faci sa semneze un act prin care se casatoreste cu noi si eu intre timp il tin sub hipnoza :))))

      • Ce idee buna,sper sa o si punem in aplicare candva!Peste zece ani ne intalnim in fata casei lui din Marea Britanie,si o facem,mai bine sa fim doar noi doua,mai mult pentru fiecare😉

      • Sigur, ramane stabilit! Sa speram ca nu se va casatori pana atunci, dar fiind avocata nu cred ca iti va fi prea greu sa iti i-ei port de arma legal :)))

      • Pot sa ii aranjez si divortul fara sa stie.Cam greu cu semnatura,Westwick e cam greu de imitat dar poti sal hipnotizezi,sau sal imbatam😀

      • Esti nebuna :)) Serios,mai facut sa rad foarte tare,probabil mama crede ca ma uit pe youtube la bloopers din GG cu Ed,sau funny moments,si revenind la ideea ta,mereu am fost fascinata de lumea aia,cu tot felul de traditii,dansuri orientale,stiu sa si vorbesc putina araba😀

      • Mi se spune des :))) Ai mei sunt obijnuiti sa auda rasete nebune din senin, nu mai e asa o sperietura :)))
        Ar fi super , Ed ar porunci ”nevasta numarul 1 Blair fa-mi masaj pe spate, nevasta numarul 2 Lexy danseaza-mi!” Si apoi in particular…:)))

      • :)) Ar fi hilar,nevasta nr 1,si 2 :)) Mie una miar placea!As putea sa exersez bucataria marocana pe voi,ca cea europeana imi iese in general :))

      • B, pe bune, esti buna la toate, nu am ce sa zic! Daca asi fi pe invers ti-asi cere sa te mariti cu mine :))))
        Uite ce pagina de ”chat” am facut aici, saracii oameni care au sa mai intre au sa se sperie :)))

      • Oficial,esti cea mai nebuna prietena a mea!!!App de casatorie,crezi ca Ed va face asa ceva? :))Leighton a spus ca nu se vede mergand spre altar.
        Anyway,sigur le va place ce vor vedea pe „chat”,pentru ca eu una am ras foarte mult =))

      • :))) Ce naiba, il drogam si mergem in Vegas, am auzit ca pe acolo te casatoreste Elvis si nu ai nevoie decat de o samnatura :)))
        Sper ca nu se vor speria…prea tare :)))

      • =)) Scurt si la obiect,app,trebuie sa-i dansezi inainte :))) Succes,eu am incercat dar…mai bine zic pass si trec direct la cel intereseaza :))

      • Prostii! Noi suntem fete adevarate, nu folosim smecherii dintrastea ieftine :)))
        In plus , nu stiu daca ai auzit, dar moldovencele sunt aprige :)))

      • odata ce intelegi ce spun ei,sau aproximativ intelegi,te prinzi in jocul de cuvinte si gata! Daca ne vom intalni,te voi invata😉

Lasă un răspuns

