Intrebari si Book Lovers Challenge


Am sa incep cu provocarea nr. 16 din Book Lovers Challenge care spune:

16. Hai să vedem cum stai cu team-urile. Intră AICI și copiază bannerele care reflectă din ce echipe faci parte la cărțile pe care le-ai citit.

Pe partea dreapta a blogului sunt afisate echipele mele, care sunt:

Team Adrian, normal:X Team Damon🙂 Team Patch Team Daniel Team Jace Team Edward Team Peeta Team Christopher & Graves ( chiar nu pot alege dintre baietii astia:x) Team Shane si Team Derek.

Astea sunt preferatele mele din cele pe care le-am gasit pe site-ul de mai sus. Dar mai am cateva, care nu au inca banner.

Team Eric – logic:X – Team Alex (Chimie Perfecta) Team Will (Naluca si Naucul) si daca nu stiati, ador Harry Potter, so.. Team Ron . Mda, nu prea imi place Harry😛

Astazi am sa va mai aduc cateva continuari, dar mai pe seara.Trebuie sa merg sa imi fac ochelari.Mda, ati citit bine, in genul aragaz cu patru ochi :))) – dar daca va prind ca spune-ti asta o sa avem probleme!🙂 .

Acum vreo 4 luni eram inebunita dupa genul acela de rame negre, semi-luna, care se poarta in State. Dar din pacate nu am gasit la nici un magazin din Iasi. Asta pana sa se deschida unul de fite in mall, dar din pacate pretul avea cam multe zerouri, si nu, nu era din cauza ca vad eu in ceata.

Well, acum m-am reprofilat pe unele simple, cu alb si negru, pentru ca intre timp am ajuns sa le displac total pe acelea semi-luna :)))

Dar sa revenim la oile noastre ,problema e ca nu stiu ce continuare sa scriu. Deci…ce ati vrea sa cititi?🙂

*Pupici*

– Lexy –

8 comentarii la “Intrebari si Book Lovers Challenge

    • Port ochelari de trei ani, deci am grija sa imi aleg de fiecare data cand mii schimb rame care sa imi stea bine – sau cat de bine iti poate sta cu ochelari.
      Am sa fac o poza sa va arat :))))

Lasă un răspuns

