BLC Si demoralizata de mine…


17.     Cărți electronice vs Cărți tipărite. Pe care le preferi, cu argumente pro și contra.

Clar cele tiparite. Le prefer pe aceastea in defavoarea celor electronice. E pur si simplu sentimentul de a avea cartea in mana, de a o putea rasfoi cand am chef, de a-i putea simti mirosul si duritatea paginilor.Sau pentru orgoliul meu, de a o avea in biblioteca personala, de a ma putea mandri cu asemenea carti minunate. Eu simt ca sunt mai aproape de autor atunci cand tin cartea in mana, mai aproape de ideea in sine.

Si totusi nu sun contra e-book-urilor.Strang bani sa imi i-au un kindle, pentu ca am foarte multe carti in foarmat electronic si nu le pot citi pe calculator.Ochii mei sunt si asa varza.

Apropo de ochi, azi mi-am scos ochelarii.Sunt draguti, ce sa zic, si imi dau un aer inocent :)) ‘Sfanta de mine!’ Partea proasta e ca mi-au crescut dioptriile, acum am -1,25 si -1,50.Cica se coreacteaza daca ii port. Prostii. Nu se reface nimic.Port de trei ani si au crescut ca naiba, ce corecturi….

Oricum, cum ziceam, imi plac si e-book-urile, pentru ca citesc mult in engleza si imi convine sa le am asa.Nu prea asi da bani pe ele in editia tiparita.

Voi de partea cui sunteti? Real sau ireal? (vad ca astazi o tin numai in filosofii..cred ca se trage de la indispozitia asta..)

Zilele atea sunt foarte…demoralizata.Poate ca e vina toamnei, poate ca e vina inceperii scoli, poate ca e vina familiei si a vietii mele nenorocite, poate e vina destinului pentru ca e un mare bulangiu crud.

Oricum, nu am deloc inspiratie, am scris putin azi la continuarea povestii H.N dar nu am putut sa termin.

Sunt foarte varza.La pamant.Zero inspiratie…sau zero concentrare.

Voi ce faceti cand sunteti la pamant? Aveti vreo metoda speciala de a inveseli?

*Pupici*

– Lexy –

De Lexy

55 comentarii la “BLC Si demoralizata de mine…

  1. Cand n-am inspiratie…pur si simplu ma pun pe citit pentru ca intrand in ritmul unei lecturi incep sa simt acea nevoie a autorului de a impartasii lumii si atunci mi se imprima si mie sentimentul asta, astfel ca ma asez in fata laptop-ului si incep sa scriu ce-mi trece prin cap, daca nimic nu-mi da idei pentru a continua ce incep sa scriu, atunci ma pun pe un maraton de Piratii din Caraibe si renunt in ziua aia. Sunt de parere ca scrisul e ca viata, uneori ai o zii buna, uneori nu, uneori poti sa scrii, uneori nu. De o vreme am inceput sa ma inspir mai mult din propriile mele sentimente decat citind, dar asta e procedura cand nu am idee ce sa scriu. Citind, parca tot suvoiul de cuvinte din carte ma impinge si pe mine sa-mi dau drumul propriilor idei.

    • Frumos🙂
      Pe bune mai? Chiar nimeni nu mai are batranul calculator? Toti aveti laptop-uri? Numai eu mai am asa ceva? :)))
      Pff, am sa ii scriu o reclamatie lui mos craciun ca eu nu am asa ceva.Trebuie neaparat sa imi i-au si eu unul.Simt cum batranul Daniel(mda, l-am botezat ) cedeaza :))

      • Pai am din amandoua, dar laptopul e mai practic si mai rapid, eu stau f prost cu rabdarea ( si nah, si eu cu turma, toti au tre sa am si eu :)) ) Si eu am botezat calculatorul, micutul meu (desi e de 3 ori cat laptop-ul pe care-l cheama Dean – am ceva cu numele americane) Austin, dap am citit o carte in care il chema pe varcolac Austin si de aici :)) eu l-am primit de ziua mea pe Dean

      • Eu am luat Daniel din ”Damnare” :))) Austin e din ”Nu plange sub Clar de luna”? si Dean din Supernatural?
        Of, cred ca am fost o fata obraznica de nu primesc si eu :)))

      • Mie mi-e ciuda ca-mi lipsesc multe carti, precum Damnare si acusi incepe scoala si n-o samai am asa mult timp ca mai e si a opta, Dean cred ca inconstient am luat de acolo, dar mi-a placut mereu numele!

      • hey, tuturor ne place Dean . e ceva inconstient :)))
        Eh, o sa ai timp.Mai ales ca intra 8 a te lasa mai moale profii, cica sa inveti si prostii dintrastea.Eu am avut timp berechet, in care probabil ca ar fi trebuit sa invat….

      • Eu am renuntat la Supernatural si-mi pare rau ca merita Dean sperieturile ale, cred ca, daca am timp, ma apuc din nou de el, tre sa-mi pun la pucnt un program de seriale – ca eu urmaresc vreo 3 – ca sa nu mai stau seara doar sa ma uit la ele si dimineata sa ma chinui sa fac teme in timp record

      • Cat asi vrea si eu sa urmaresc mai mult, dar din pacate pc meu nu suporta videourile, si tre sa ma bat pe ala din sufragerie cand vreau sa ma uit. Viata mea e ata de cruda….

      • Da, cartile, vechii mei prieteni care nu sunt falsi si rai de gura…oricum, lumea cruda in general, nu doar a mea.
        Ai observat ca il ultimul timp o tin numai in fraze dastea filosofice? Oare se trage de la sosirea toamnei? hmm…

  2. Eu de exemplu pentru inspiratie ies pe afara,ascult muzica,ma uit la poze sau doar stau aiurea pe Facebook sau dau o geana pe twitter!
    Real clar! E mult mai bine ! Sau asa cred eu ! Cand tin cartea in mana ma face mai fericita,si ma face sa traiesc fiecare pagina ! Adica,o pot rasfoi,o pot mirosi(cat de ciudat suna asta) sau pur si simplu sa citesc dinnou si dinnou frazele amuzanta sau cele care ma tin in suspans ! Prefer sa ma „vrarcolesc”” pe tot patul sau canapeua pana gasesc pozitia potrivita decat sa stau teapana pe scaun in fata pc-ului .
    Eu am -1 la ambii ! Auzi ca daca ii ti scad ! Prostii ! Din contra cresc : ))))))

  3. Sa zicem ca WP este ca un loc in care ne adunam toate si povestim,facem ceea ce ne place iar asta ne uneste.Sunt sigura ca nu ai vrut sa sune asa,nici eu nu am vrut sa sune asa ultimul meu comentariu dar una e cand e spus in realitate,alta e cand e scris😀 Imi pare rau daca am suparat pe careva🙂

    • Of, oricum ma bucur ca ne intelegem desi nu am facut ”contactul vizual” :)))
      Asai, dar din pacate suntem atat de putin noi cei care scriem, avand un hobby creativ si educativ. Ar fi frumos ca toti sa avem o ocupatie care sa ne ajute, nu care sa ne distruga.

      • Imi place cum gandesti,si sunt sigura ca daca cei din fosta mea clasa(care fara suparare a fost un dezastru total din a cincea pana in a opta) ar fi fost ca mine,ca si Carro,ca si Ankita,am fi fost mult mai apropiati,dar noi am preferat sa ne distrugem unii pe altii indiferent de trecutul cu acea persoana.Ei bine,ar fi frumos ca toti sa aibe un hobby ca al nostru🙂

      • Nu cred!! Si clasa noastra (a mea si a lui Lizzy) a fost la fel. Dezbinati, pusi pe cearta si rele..cea mai obraznica clasa din scoala :))) Si din pacate eu si Lizzy ne numaram printre cei care faceau panarama la ore :)))) Ce vremuri….

      • Daaa…dam in nostalgie,si a noastra era tot cea mai obraznica,dra din fericire,eu inca nu am ajuns la director,sa zicem ca eram printre elevii model la suprafata :))

      • Nu cred! Si eu la fel! Mai ales ca sunt inalta si inspir autoritate si respect :))) Ce mai, toate responsabilitatile cadeau pe mine, doar eram cea de incredere :))) ^_^
        P.S. ma intelegeam foarte bine cu directoare, am participat la toate activitatile scolare posibile, ba chiar am si moderat :))))

      • Daa?Eu nu am avut de-a face prea mult cu directoarea,mai mult cu directorul am vorbit,si de activitati scolare:pot spune ca mam inscris cam la toate,mai ales olimpiadele la engelza!

      • Eu eram obligata sa ma duc la toate :))) Chiar daca la unele materii eram pe dinafara, tot trebuia sa merg :)))
        Imi placeau mult cele de romana, luam punctaje mari🙂
        Dar asta a fost la generala, scoala de cartier unde elevii buni sunt pretuiti .Nu stiu ce va fi in viitor…

      • Pot sa zic ca eu si inca doi colegi eram singurii brilianti la engleza,profesoara fiind vecina mea si cunoscando de la gradinita,pentru ca ceilalti,stiau sa spuna doar :”OMG!!,fuck,shit…” stii tu :))

      • Asta da coincidenta :))) La noi doar eu ,Lizzy si inca o fata vorbeam la ore, restul isi faceau ocupatie :)))
        Si totusi mi-ar placea sa o stiu mai bine, sa vorbesc clar si corect, la fel si cu gramatica.Stii vreo carte sau ceva de genu?

      • Am eu multe in biblioteca si aveam unele trimise de profa dar nu le mai am,o sa le caut si ti le trimit daca vrei.Eu pot sa zic ca ma simteam destul de penibil la ore,cand ma trezeam singura cu mainile si picioarele pe sus,entuziasmata sa raspund si sa citesc (ador sa citesc in engleza,vreau sami fac si accent!!)

      • Ar fi minunat! Eu am ceva probleme cu gramatica, din moment ce nu prea era activitate la ore nici lectiile nu au fost prea stralucite…

      • Pot sa spun cu mandrie ca dna noastra chiar se straduia sa ii faca atenti pe restul.Erau si activa acre le aveau cu gramatica dar nu cu vorbitul,si ne impartea pe grupuri:buni si mai putini buni(prosti,stiu ca o gandea dar nu o spunea :)) )
        Daca tu crezi ca ai probleme cu gramatica,sa ma vezi la franceza si germana…mooor! :)) Dar nu ma las de nici o culoare :))

      • Cred ca la germana stiu mai multe legate de gramatica decat la engleza :)))
        Am facut un an franceza, dar discutiile noastre erau mai mult ”Bonjour profesor!” si cam atat..era cam batrana profa, ce sa zic :)))

      • La noi cred ca are vreo 30 si cv profa de franceza si e foarte rea >:) adica e diabolica.Mie frica de ea!!Poate ma ajuti cu germana iar eu cu araba sau portugheza,sau italiana,sau spaniola…😀

      • Noi am avut o profa extraordinata de germana, pacat ca clasa a fost cam obraznica si orele nu erau prea linistite, ca sa zic asa. De curand am inceput sa citesc in germana, si chiar daca nu inteleg prea mult, ma folosesc de dictionar si imi maresc vocabularul. Vreau sa ajung sa citesc carti in germana, nu ca in engleza inteleg chiar tot, dar nu am devoie de dex🙂

      • Sincer,eu am vrut sa fac germana(la scoala facand doar engleza si franceza) pentru ca vroiam sal cunosc pe Bill Kaulitz(TH) deci imi trebuia vocabular,cursivitate,si am facut meditatii.Acum ma axez pe engleza,fireste :))

      • Mi-ar placea si mie sa stiu mai multe limbi ^_^
        Acum fac germana si engleza, stiu spaniola( de la atatia ani de urmarit telenovele :)) si cate ceva in franceza.

      • Eu vreau un Ferrari , dar fiecare cu visul lui :))) Oricum ne intalnim si ne plimbam intr-o zi cu limuzina si intr-o zi cu decapotabila🙂

      • Daa,si cu Ed in ambele :)) Aii ce vise frumoase,venind vorba de vise,cred ca ar trebui sa vizitez si lumea asta curand,deci ne mai auzim si scuze ca nu mai pot sta😀 Noapte buna,vise placute si Chuck sa te sarute! :))

      • Si mie imi cad ochii aici la pc, dar nu pot sa dau cu capul de masa ca ii stric si abia mi i-am luat azi :))
        Noapte buna B! Fie ca Chuck sa te viziteze intr-un Ferrari ( asta e to ce am putut concepe la ora asta :)))

  4. Cum ai spus si tu,clar pe cele tiparite.Nu stiu de ce,poate pentru ca sunt eu si-asa destul de ciudata,si pot spune ca nu as da niciodata o carte tiparita,pe un e-book.
    Si venind vorba despre demoralizari…eu am multe metode,chiar o lista!In primul rand,daca sunt la pamant total,ma refugiez in mancare,dulciuri sau prostii gen chipsuri,popcorn,nachos,inghetata… 2.Ascult muzica preferata.3.Ma uit la un serial.4.Dorm si las imaginatia sa se exprime prin vise iar cand ma trezesc notez ideea.Sau pur si simplu fac punctul 5.Ma plimb prin casa sau pe afara pana gasesc ceva ce ma inspira😀 Sper ca team ajutat cat de cat🙂

      • Nici nu stii cat de mult ma ajuti scumpo:* Esti cam unica din ultima vreme care se sinchiseste sa mai dea si pe la mine…Of.

      • Nu pot sa cred asa ceva!!Dar Theo,Carro,Biencutele?Pe Miky o inteleg,e inca in vacanta… Eu ador blogul vostru,sunt deja o fana infocata a povestilor voastre si ale voastre implicit😀

      • Nu am vrut sa sune asa! Nici nu stii cat apreciez ce faceti pentru mine fetelor.Fiecare cuvintel e o alinare, si chiar daca ne despart sute de kilometrii, tot ne intelegm in lumea asta virtuala ^_^ Mi-ar fi placut sa locuim in acelasi oras🙂

Lasă un răspuns

