Pentru cei ce se bucura de vacanta prelungita~


Mda, aruncati cu rosii in mine, azi mi-am facut de cap :))) Abia m-am trezit, dupa o noapte lunga si plina de vise tampite – nu intrebati – cu un oarecare chef de scris. Am vreo doua continuari la care lucrez, sa speram ca voi reusi sa le pun astazi.

Ei bine, vreu sa va spun – in cazul in care nu intuiti deja – ca odata cu inceperea scolii nu voi mai posta atat de des. Ba chiar voi posta doar o data pe saptamana, depinde cum ma acomodez cu orarul…si cu temele..si cu invatatul…si..v-ati prins voi.

Am zis sa organizez un concurs, asa de sfarsit de vara – inceperea scolii. Inca lucrez la tema si premiile vor fi mai multe de aceasta data, si ve le veti putea alege chiar voi – ca sa fie ceva ce nu aveti pana acum in biblioteca. Acum, sper ca nu aveti o problema cu ebook-urile ori cu cele in limba engleza.

Ei bine, dupa multa munca, am descoperit si eu cum e treaba cu poll-urile.Din moment ce nu am facut o ora de informatica in viata mea – si ceva dubios si absolut nesimtit imi spune ca voi face…- nu prea le am cu detaliile technice. Si totusi, am facut si eu o chestie dintrasta.

pam-pam!

Bun, ce trebuie sa faceti voi? Dati un vot acolo sus si spuneti-mi daca doriti sa organizez un concurs – si intr-un com mai jos daca mai doriti sa organizam vreodata concursuri.

Hmm, asta e tot.Cred…🙂

*Pupici*

– Lexy –

 

De Lexy

Lasă un răspuns

