I’m Back!!!!!=p~:X


Doamneeeee cat ma bucur ca ai mei mi-au inapoiat calculatorul:)))DEci le-am prmois marea cu sarea,ca voi face tot anu curat luna in casa ,mancare,voi spala vasele numai eu ,voi freca parchetu,voi taia lemnele,voi tunde iarba,le culeg prunele pentru rachiu :-l,prefer sa mor decat sa culeg prune dar…pentru pc’u meu fac orice:))

Frate greu mai e sa te rogi de ai tai:-lMa rog,desi nu voi face toate astea si ei stiu asta,s-au bucurat sa ma vada rugandu-ma ca un catelus de ei !WTF?!!X(:)))

Normal,ca acum cand am pc’u nuj ce dracu au astia de la romtelecom,ca nu-mi merge conexiunea de la net,de la pc’u lu fratemiu.Am intros pc asta de o suta d eori.Cred ca stiu fiecare dosar cu ochii inchisi.:))A zis mama ca o va rezolva maine si sper sa fie asa!!!Da cupa cum o stiu eu pe mama,mai am de stat ,mult si bine asaX(X(Si disper!!!Am lipsit o gramada de timp si nu mai vreau sa lipsesc!!Vreau sa stau cu copilasu meu;x

Si plus ca m-am saturat sa ma tot duc pe la bunica-mea sa mai stau cu ea de plictiseala,sau sa-mi mai pun postere pe pereti,ptr ca nici nu mai am unde.Intr-o zi mi-am umplut camera cu postere.S-au speriat ai mei cand au intrat=)))Au vazut numai vampiri :))Ahh si pe Dean cu Sam,din Supernatural.Ei doi miezul;x;;)

M-am bucurat cand am intrat si am vazut ca Lexy a facut o treaba minunata cu copilasul nostru.Este o mama minunata!!!!;x;x

Chiar daca nu am net la pc meu,eu voi continua sa scriu si voi posta de la pc lu frate-meu.Maine voi posta continuarea din Ingerul puritatii si primul capitol din Just a chance,continuarea one-shotului Just a chance,care sper nespus de mult sa va placa.

Bine-inteles,am inceput o poveste noua Game of Life,in care maine voi posta primul capitol.

In curand voi incepe un fanfic,care este o poveste de a mea mai veche si acum doar o voi corecta si o voi posta.In fanfic este vorba despre DAMON,logic,febletea mea;x;x;x>:) si Dean din Supernatural ,a doua mea feblete,iar la fata inca nu m-am hotarat.In cea veche este vorba despre o fata oarecare,si azi m-am gandit sa fie Elena,numai ca nu prea se potriveste cu Dean.Daca aveti voi vreo idee despre o actrita,va rog sa-mi spuneti.

Ah si era sa uit,am scris si la In the Name of Love,bine,mai trebuiesc mici ajustari si il voi poasta marti cel tarziu!

Si sa va mai spun ceva,sper ca nu va-ti plictisit ca e cam lunga revenirea asta:)))

Neavand ce face si neavand somn,butonam telecomanda si am dat peste un serial spaniol,asa cred ca o fi ptr ca vb in spaniola,dar cine stie:)))Serialul se numeste Internatul Laguna Negra.Internatul este pentruu copii de bani-gata cu parinti bogati si vedete,care nu au timp sa stea cu ei.Ei afla lucruri ingrozitoare espre acest internat,care fusese cu mult timp in urma un orfelinat in care copii mureau.Si normal,dragistea ciripeste si printre ei.Vi-l recomand cu mare drag.Este multa drama si suspans.A,si are un personaj principal superb;x;xDEfapt amandoi is frumosi,dar na,unul mai frumos ca celalalt:)) Daca va plictisiti,cine stie,poate v-am fost de

XoXo:*Lizzy!>;;dd<Ne vedem maine dragele mele:**[Scuzati-mi greselile,dar imi este lene sa caut ca sa corectez :”>]

4 comentarii la “I’m Back!!!!!=p~:X

Lasă un răspuns

