Alegerea voastra


Am decis sa imi fac si eu un plan de ”postari”, dar nu ma refer la ”cand” voi posta, ci la ”ce” voi posta. Aici interveniti voi, care veti decide in ce ordine voi scrie continuarile povestilor si le voi acorda atentie. Pentru ca incepe scoala si sunt foarte agitata si dezordonata, vreau sa am lucrul asta fixat, dar cum am spus mai sus, voi decideti. Aveti doua poll-uri mai jos unde puteti vota de doua ori, doua povesti preferate. Il voi lasa cateva zile , iar apoi voi afisa ordinea. Fiti atenti deoarece nu am de gand sa o schimb, voi respecta dorinta voastra.

Aveti un poll cu povestile mai ”vechi” si unul cu cele ”noi”. Alegeti cu atentie.

 

– Lexy –

De Lexy

Lasă un răspuns

