Nu m-am intors pentru ca nu am plecat niciodata


Nu voi folosi un cliseu. Pentru ca asta e treaba, tot am fost aici, asa ca nu se considera ca ”am plecat” ca sa ma fi intors. Deci, tot aici sunt🙂

Doamne, v-am spus vreodata cand imi urasc familia? Pentru ca o urasc.Mult. M-au terorizat saptamana asta cat nu au facut-o niciodata. Stiti, nu sunt cea mai amabila persoana pe care o poti intalni, defapt, ce dracu, sunt un adevarat cosmar. Si se pare ca atitudinea mea incapatanata e contagioasa!

Sa va explic pasii. 1, incep sa ma suporte, stiu ca suntem rude si prostii dintrastea si ma accepta asa cum sunt. 2. Incep sa devina frustrati si isi dezvolta imaginatia gandindu-se cu cate obiecte mi-ar putea da in cap ca sa tac din gura. 3.Intra in defensiva, luptand cu propiile-mi arme. Si uite asa dragele mele rude incep sa imi dea replica, invatand putin cate putin din acest stil de viata intepat pe care il abordez.

Rezultatul? ”Nu-i cunosc pe aia”’.

Am aflat deasemenea ca obiceiurile proaste nu sunt neaparat initiate de tine, ci iti revin ca mostenire de familie. Si e foarte urat cand se intalnesc trei generatii cu acelasi caracter. Nu ati vrea sa fiti acolo.

Oricum, saptamana asta mi-am propus sa repet pentru scoala – lucru pe care stiu sigur ca nu il voi face dar ma simt mai bine cand ma gandesc la el. Am o groaza de filme de vazut, si probabil ca voi veni cu cateva recomandari. Azi am vazut ”What’s your number?” pe care vi-l recomand cu mare drag.E o super comedie romatica care m-a facut sa visez la baiatul perfect care defapt cu nu exista dar care va fi singurul din viata mea ceea ce va rezulta o batranete la vreun azil de la mama cioarelor….Mda, palpitant. Tocmai ce vorbeam ieri cu ai mei despre nunta mea si despre invitati – familia mea nu e mare, deaorece parintii mei nu au frati, decat tata o sora, dar am multi ”vitregi” sau ”idepartati” sau ”de-al doilea”…Si am ajuns la concluzia ca nu ma voi casatori vreodata.Sau oricum dupa 30 de ani.

Deci, stiti vreun print care inca nu si-a gasit aleasa? Datii numarul meu, altfel imi pun afisez pe geamul de la balcon.Poate raspunde careva.

So…voi v-ati gasit alesul? Sau probabil veti avea un destin ca al meu – si ca al tipei din filmul de care am pomenit mai sus- ?

P.S. nu uitati, concursul e inca in desfasurare si va astept compunerile!

*Pupici*

– Lexy –

 

De Lexy

14 comentarii la “Nu m-am intors pentru ca nu am plecat niciodata

  1. Alesul? Nu inca, desi am cam avut de unde alege. asta ca sa ma laud un pic, nu va suparati, nu?🙂 :-* Oricum intri tu la liceu si sa vezi ce de optiuni ai🙂 , cred ca e cel mai mare avantaj la liceu :)) Mama e adepta casatoriei la 30 de ani:) tata are o bila alba ca zice ca la 25 sa ma vada in rochie de mireasa, iar eu sunt de acord:)) sunt genul romantic incurabil. Eu incepusem sa-mi planific nunta cand aveam 8 ani deci cand intr-adevar o sa ma marit n-o sa am asa multe de facut :))

    • Eu ma vad pe la 30 maritata :))) Am o lista intreaga de facut pana sa ma asez undeva.
      Sa speram ca ai dreptate referitor la liceu🙂 Si bravo tie ca ai de unde alege, asa si trebuie, o fata trebuie sa isi mentina intotdeauna cele trei optiuni valide ^_^

      • Merci :* las’ ca e imposibil sa nu gasesti tu la liceu pe cineva🙂 mie mi-e ciuda ca daca acum sunt a opta nu mai am mai mari ca mine:)) tre sa ma multumesc cu din astia ca mine :))

      • :)))) Ce sa gasesc eu? Sa ma gaseasca ei pe mine😀 :))))) Mda, si eu am avut prin scoala genul asta de baieti mai mici care au o pasiune pentru fetele mai mari ca varsta, si mai ales mult mai inalte ca ei – eu avand inaltimea unui fotomodel :))))
        Oricum, horoscopul meu zice ca situatia amoroasa se va inbunatati, acum sa vedem🙂
        Apropo, vroiam sa te intreb de mult. Mi-ai putea da o lista de recomandari, referitor la carti? Ce ai citit, ce vrei sa citesti, pentru ca sunt in pana de idei momentan🙂

  2. Uff…mie imi spui ? : )) Si mie mi-ar placea un baiat nu neaparat perfect,dar na… nu ma prea gandesc la nunta,doar la perioada dupa,si luna de miere, vai vai😀
    Oricum Blair e tare nebunatica, „mama..el e sotul meu ” : )))))

  3. Daa,stiu cum e,mai ales ca eu locuiesc cu bunica si cu mama in aceeasi casa,cel putin pe timpul verii si suntem 3 generatii!Bine,e ceva normal,dar daca mai vine si matusa mea…aoleu!!!
    Printul calare pe un cal alb…cine nu viseaza la asa ceva?Apropo de nunta,eu daca o voi face vreodata (sper sa o fac inainte de 40-50 de ani) o voi face departe de familie,poate doar eu si el,si cativa prieteni apropiati,doi din partea lui si doi din partea mea.Adica,cam asta e cel mai mare tel din viata mea,sa fac ceva de capul meu.Parca vad atunci cand ma intorc acasa cu el de mana,spunandu-i mamei:mama,el e sotul meu…” :))) Deci dupa cum ai vazut,nuu,nu lam gasit si nici nu cred cal voi gasi in viitorul apropiat😀

    • O, eu visez la o nunta dintraia mare cu toata familia si rude pe care nu le-ai intalnit niciodata! Cu rochie alba si mare si domnisoare de onoare si biserica si cantec la harpa :)))) Sunt mai clasica, ce sa-i faci🙂 Apropo, daca o sa mai tinem legatura intre timp, am sa te invit ca domnisoara de onoare!!!! Daca ma voi casatori vreodata :)))) Nu o sa fac acest pas decat atunci cand voi fi sigura ca el e alesul.Asta e un lucru pe care l-am invatat de la ei mei….

      • Da,si eu la fel,doar daca el e unicul,pentru ca nu am chef sa-mi petrec viata prin tribunale si biserici😀.Desigur!!!As fi incantata sa-ti fiu domnisoara de onoare!Eu una vreau sa tinem legatura pentru ca e o prietenie frumoasa si ar fi pacat sa se piarda in timp!>:D<

Lasă un răspuns

