Chapter and BLC:)


Girls,am venit cu caputolul 11 din In the Name of Love:https://addictedtothedarkside.wordpress.com/fantasysupernatural-stories/by-lexy-and-lizzy/in-the-name-of-love/capitolul11/

Nu am mai scris de ceva timp la aceasta povestioara si asa cum zilele astea nu am avut net,m-am pus serios pe treaba.

Maine voi posta urmatoarele capitole din noile povesti si cred ca si din Ingerul puritatii.Dar asta nu stiu sigur.Eu cum sunt foarte buna la limbile straine,va treb sa ma pun pe treaba,dar vad ca mai am cateva zile si nu am facut nimic:-l.Oricum maine,ve-ti avea doua capitolee:>:*

Si BLC 15-19

15.Scrie o scrisoare unei autoare căreia vrei să îi transmiți ceva.

Autorea mea preferata este Stephenie Meyer.Seria Twilight au fost primele carti care mi-au starnit interesul pentru citit.Pur si simplu scrie magic.Cartile sunt ,extrem de frumoase,scrise cu dragoste si placere.

In scrisoare ce i-as putea spune..Zic asa in mare,ca este o scritoare excelenta,fapt de care se stie deja acest luru,si sa-i spun ca o admir foarte mult.Ar mai fi cate ceva dar:”>…doar intre noi doua;;)

16.

Hai să vedem cum stai cu team-urile. Intră AICI și copiază bannerele care reflectă din ce echipe faci parte la cărțile pe care le-ai citit.

Nu am prea multe,dar cele pe care le stiu,le aveti aici:*

The Hunger Games by Suzanne CollinsHush, Hush by Becca FitzpatrickStrange Angels by Lili St. CrowTwilight by Stephenie MeyerThe Vampire Diaries by L.J. Smith

Si mai sunt doua care nu le-am gasit mai sus:Team Eric!;x;xGosh,cine nu e inebunita dupa el?=p~,Team Harry(Harry Potter-imi place prea mult filmul si cartile sunt…Superbe!;x)

17.

Cărți electronice vs Cărți tipărite. Pe care le preferi, cu argumente pro și contra.

Sicer,prefer cartile tiparite.Deoarece este obositor sa stai cu fata in pc si sa citesti.Daca este o carte interesanta si te prinde,este mai relaxant sa stai intinsa in pat si sa citesti.Bine,ca si cu laptopul poti face la fel,numai ca nu toti au laptop.Si plus ca itit strici vederea.Bine,nu sunt chiar contra cartilor electronice.Pe unele carti nu merita sa dai bani si le poti citi pe pc,dar eu le trag la xerox,ca sa nu-mi obosesc ochii ca asa port ochelri de vreo 7 ani si nu am rezolvat nimic:-lCica cu itmpu iti trece…mda,nu prea cred,mie din contra,mia crescut :-<Eh da poate o sa am bani cand o sa fiu majora si o sa-mi fac operatia.Dar poate…cine stie:-l.

DEci,in concluzie,cartile tiparite.Si plus ca arata foarte bine in biblioteca:>

18.Creează o imagine fan-art ci im citat preferat dintr-o carte.

19.Alege o carte/serie a cărui final nu te-a încântat și spune-ne cum ai fi vrut să se termine și de ce.

Shogun.Mi-a spus un prieten cum se va termina cartea si nu-mi place deloc.Personajul feminin principal moare si El ramane singur.:-<Si m-am lasat de citit.pentru ca nu vreau sa citesc chiar eu scena mortii ei,deoarece cred ca as plange cateva zile :-<Normal,as fi vrut ca ea sa traiasca si sa fie impreuna.Dar cum Japonezii sunt tacaniti ,ei si cu regulile lor,mna:-<

XoXo:*Lizz>;dd<

Lasă un răspuns

