Crize de-nceput de an scolar…sau poate e doar contiinta?


Ati simtit vreaodata chestia aia micuta in capul vostru care bipaie ca o jucarie stricata de fiecare data cand faci o tampenie? Sau in cazul meu, tot timpul?   Incep sa cred ca m-am dereglat de-adevaratelea. Sau poate e doar contiinta, care imi atrage atentia…cam prea mult.
Mai stiti ca va ziceam ca am sa repet si alte prostii? Nu am facut nimic. Si uite aici iar intervine constiinta.Chestia asta incepe sa ma enerveze. Nu am chef sa citesc , nu am chef sa scriu, nu am chef de nimic. De ce? Nu ma intrebati pe mine. Chiar nu am inspiratie deloc, si de aceea nu va pot aduce nici un capitol nou. Cred ca iar intru intr-o depresie ciudata a la Lexy.Si probabil ca iar voi avea probleme cu ai mei si restul lumii. Oricum, inca va mai am pe voi,nu?……Nu?!!!

Din ceea ce ati votat ,ordinea in care voi posta va fi :
Maybe The Destiny
Hello,Neighbor!
In the Name Of Love
Sperante Desarte
Game On, Brother
My Life,My Choices
Love Is A Bitch
Cheating Memories
Is Just The Fate
si If I Can

Cam multe, huh? Mda, asa sunt eu, imprastiata in zeci de directii. Si, ca sa fie totul minunat, va anunt ca am intrat in echipa DS(For Damon Salvatore Lover’s) ca si traducator.In ultimul timp stau foarte bine cu engleza, desi mai putin la vorbit si mult mai mult la citit, am zis ca mi-ar prinde bine ca si exercitiu, si voua ca cititori, nu?🙂
Siiii, Book Lovers Challenge, pe care il voi scrie de acum in fiecare zi, pentru ca am ramas in urma🙂

19.Alege o carte/serie a cărui final nu te-a încântat și spune-ne cum ai fi vrut să se termine și de ce.
Academia Vampirilor.Cred ca v-ati prins de ce :))) Pe bune, m-a dezamagit total, si chiar daca a trecut un an de cand am terminat seria tot ma apasa pe creier. Si cum sa nu o faca, totusi, vorbim aici de Adrian Ivashkov🙂
Nu vreau sa fiu rea, pentru ca si mie imi place Dimitr – atentie, e o diferenta intre ”a place ” si ”a iubi cu obsedare pe cineva”- dar asi fi vrut ca Rose sa ramana cu Adrian.De ce? pentru ca se potrivesc , pentru ca au caractere asemanatoare, pentru ca Adrian e mult mai sexy, pentru ca ar fi facut un cuplu minunat, etc. Am o multime de motive in favoarea lor, dar stiu ca nu pot schimba ceea ce a fost deja scris – de fapt pot, in mintea mea oricum se casatoreste cu mine si avem 3 copii impreuna si locuim in Paris dar asta-i alta treaba :))))

Asi fi vrut totusi sa nu il fi ranit atat de tare.Sa fie mai blanda cu el.Dar daca ne gandim mai bine asta a fost partea fenomenala a cartii, reactia lui Adrian si cuvintele lui Rose si-au luat banii. Daca nu ar fi fost asa probabil ca nu mi-ar mai fi placut atat de mult.

Dar tot vreau sa raman cu Adrian😛 (v-ati prins ca vorbeam de mine, da? :))))

20.     Întreab-o pe mama ta sau pe tatăl tău care a fost cartea ei/lui preferată, sau o carte care i-a plăcut mult, și spune-ne și nouă care e aceea, și dacă tu ai citit-o.
Mama nu citeste in general.Daca intrebarea ar fi fost ”intreba-ti parintii care e telenovela lor preferata” asi dat un raspund mai detaliat :))) Ce sa-i faci, pana si mie imi plac telenovelele :)))
Tata citeste – sau a citit, acum nu mai are timp, joaca tot timpul bridge , ceea ca imi aminteste sa va intreb, parintii sau rudele voastre joaca asa ceva? daca da lasati un com mai jos cu nickname-ul lor, stitit voi, de pe varinta online🙂 –  carti serioase, consacrate, autori mari. A citit peste 2000 de carti la viata lui, si nu e una despre care sa nu fi auzit.Nu are una preferata, in general citeste politiste ,horror si orice e serios. Ultima data cand am deschis subiectul mi-a recomadat sa citesc cartile lui Josh Grisham, probabil ca ma voi apuca si de el in curand🙂
21.     Povestește despre altă pasiune a ta, în afara cititului.
Inafara de citit, imi place sa scriu.Dar cred ca v-ati dat seama de asta, nu? :)))
Ok, imi place mult sa cant.Desi nu voi face cariera din asa ceva, ma prostesc toata ziua cu orice melodie am la indemana, si vreau sa imi cumpar o chitara in curand, ca sa fie si mai bine🙂 Apropo, care dintre voi stiti sa cantati la chitara? Asi avea nevoie de cateva sfaturi🙂
Imi place scrima, desi nu e o pasiune.Mi-ar fi placut totusi sa fac acest sport, am avut doar cateva ocazii sa manuiesc o floreta, si am adorat asta:x
Teatrul.Desi nu am luat la actorie, asta nu ma opreste sa visez🙂 Ce stiti voi, ma gandesc sa ma mut in bucuresti pentru facultate – asta daca nu reusesc sa intru la una din Anglia – si dau fuga la castinguri🙂 Oricum am mai avut sansa dar, parintii nu prea sunt de acord. Si totusi, nu se stie niciodata🙂 poate ma veti vedea vreodata pe la tv ^_^
Cam atat cu BLC, voi mai posta de maine in mod normal🙂
Zilele astea m-am enervat foarte tare pe anumite persoane, dar pana la urma se stie ca cel mai bun invinge. *Aviz pentru toti infumuratii care citesc asta, Lexy e cu ochii pe voi! * :)))
Va anunt – din nou – ca, concursul se termina in curand deci…astept compuneri🙂 *Pe bune, chiar astept!*
Sper sa supravietuiesc anului care vine, si sa ma mentin pe pozitii.Oricum, in caz ca nu, poza de mai jos clarifica tot :)))
M-am inscris la un concurs de creatie, unde am facut o compunere – ceva in genul care era tema concursului organizat aici.De asta vorbeam ,B :)- si am nevoie de cateva voturi pentru a castiga. Deci, daca vrei sa aruncati o privire AICI , compunerile participantilor se vor afisa diseara, unde puteti vota. Si daca vreti, un com acolo ma poate ajuta mult🙂 *Pentru cei ce nu stiu particip sub numele de Alexa Alexa – nu intrebati :)))*
Desi stiu ca mai am ceva sa va spun, ca intotdeauna, nu imi vine acum :)))
Well, va las cu o melodie foarte tare, care se potriveste de minune cu starea mea actuala🙂 Si va rog sa nu va suparati pe mine ca nu mai sunt asa activa, cu totii stim ce e tensiunea de dinaintea inceperii scolii, si sa mai aruncati un ochi pe aici. Nu ma uitati, dragilor🙂
– Lexy –
 
De Lexy

22 comentarii la “Crize de-nceput de an scolar…sau poate e doar contiinta?

  1. crize de inceput de an scolar…da stiu cum e….si eu le urasc..totusi acum sunt prea entuiasmata ca am gasit inca ceva pe care il am in comun cu tine…scrima…nu credeam ca mai e cnv ca mne care sa se gandeasca si la asta :d de asemenea inteleg faza cu parintii si de asemenea de teme am zis si eu ca o sa fac in plus si nu am facut nimic…lipsa d inspiratie la mine e ca la ea acasa….nu imi maia arde nici sa activez netul uneori dar asta e…va trece…In plus stai linistirta…noi vom fii aici si te com astepta si 1 an daca e nevoie dar sunt sigura ca iti vei reveni mult mai curand deci nu ai pentru ce sa iti faci griji😀

    • Imi lace scrima, desi nu am avut ocazia sa practic profesinist, ador acest sport🙂
      Hey merci:X Sper sa imi revin , e deranjant si pentru mine sa stau in ceata asta :)))
      App, imi mai dai compunerea? pt ca nu am primit nimic de la tine inca🙂

      • Da sigur….ti-o trimit azi, sau cel tarziu maine pentru ca din neatentie am scris-o si am sters-o din calculator ieri m’am apucat sa o rescriu si mai am putin😀

  2. Uuh, lipsa de inspiratie dar scrii niste postari luuungi! :)) Nu-i nimic, k mie imi plac asa🙂 imaginea aia cu Immature e desktopul meu actual. Ma gandisem si eu sa ma apuc de tradus dar n-am rabdare…mai bine nu :)) Bravo, sustine-l pe Adrian! Si suna bine, apropo, Alexandra Ivashkov, ce zici de Theo Salvatore? (stii despre Care Salvatore e vorba🙂 )
    In alta ordine de idei cine stie un medicament pentru motivatie, ca duc lipsa de asa ceva pentru rezumatul la Baltagul :))

    • :))) Faza cu numele o fac la fiecare baiat din carti sau real pe care il cunosc =)))) Si da, suna bine!!!!!
      Nu cred ca exista asa ceva, dar daca stie careva va rog sa imi impartasiti si mie secretul! :)))
      Si eu am avut de facut rezumat la baltagul, era scris pe lista de lecturi dar profa a uitat sa ni-l mai dea de facut :)))))

    • Gandeste-te ce bine te vei simti cand o sa termini rezumatul😀 E singura varianta care imi trece prin cap,si care am aplicat-o si eu cateodata(chiar daca lenea mi-a stat in cale,nu-mi urma exemplul) : ))) Venind vorba de Baltagul,voua va place,fetelor ? Eu l-am citit anul asta pentru scoala dar sincer nu mi-a prea placut,foarte mult limbaj popular (eu nu sunt cu de astea) si parca nu o fost prea pe gustu’ meu,numa’ finalul a fost interesant🙂 Stiu ca nu-s in masura sa vorbesc,dar aicea suntem noi intre noi : ))

      • Eu am citit cateva fragmente in cartea de roamana, dar nu m-a atrs cat sa citesc tot romanul. Nici mie nu prea imi plac cartile cu limbaj popular, nu ca nu ar fi frumoase, dar ma deranjeaza la citit. Nu stiu, pur si simplu nu ma atrage.

      • Nici mie nu-mi place, ca daca-mi placea il devoram intr-o ora, au doua zile si abia sunt la jumate, cu cuvintele lor stalcite cu tot. Ma deruteaza! Oare-l facem si in timpul scolii? Again?

  3. Cum sa te uitam?!Eu una sunt una din cele mai infocate fane ale tale!!!Btw,ador melodia de mai sus,sincer m-ai nimerit din nou.Stiu cum e,mai sunt (sa zic sau sa te las sa-ti traiesti ultimele zile de libertate?)ei bine,5 zile pana la marele cosmar,dar mai avem timp de recreere.Eu una te sustin cu mare infocare,sper sa ai noroc la concurs si inspiratia vine la momentul potrivit😉.Sunt alaturi de tine oricand ai nevoie!>:D< :**

    • Thx B!:X Nici nu stii cat de tare esti:* In momentul asta pot sa spun sincer ca am doar doi prieteni – iar asta e un titlu pe care rar il acord – si tu te afli printre ei :)))) :*

      • O Doamne,Lexy!Nici nu stii cat de mult ma bucura sa aud asta!Esti o fata extraordinara,si sunt foarte onorata sa primesc acest titlu onorific din partea ta!Acum ma pot mandri spunand ca te am ca prietena,si sigur multi vor fi gelosi pe mine😀 Esti grozava si super tare!Multumesc!!>:D< :**

      • B, ce tot aberezi acolo? :)))) Imi atribui cuvinte la care nu m-asi fi gandit vreodata, si nici nu cred ca le merit.
        Cred ca tu esti cea mai tare, pentru ca esti aproape unica care ma intelege si e alaturi de mine:X :*
        Luv u:* B!!!!

  4. Glumesti ? Cum sa nu fim alaturi de tine ? Si eu am trecut prin perioada asta cu inspiratie=0 , cred ca incep sa imi revin,am inceput sa scriu iar capitole🙂 Te vom astepta cand vei veni inapoi,si in legatura cu concursul,sunt sigura ca a iesit ceva foarte frumos !
    Pupici , Bianca ^_^

Lasă un răspuns

