15 Secrets Of Teen Writers (1)


Atentie! Cu aceasta ocazie va reamintim ca NU puteti completa toate provocarile in aceasi zi! Se va completa cate una odata la 2-3 zile!

Cred ca e ok sa o fac si eu, nu? Adica, la urma urmei eu am facut-o, am stat toata noaptea sa pregatesc provocarile, deci cred ca am dreptul asta🙂

1. Cele doua mari pasiuni ale tale sunt scrisul si cititul.Care este mai puternica, pasiunea pentru lectura, sau pasiunea pentru scris? Descrie-ne putin din perspectiva ta asupra acestor doua cazuri, si da-ne un raspuns bine argumentat in urma deciziei tale.

Depinde de fiecare persoana in parte, si mai ales de primul contact cu cele doua  viitoare pasiuni. In cazul meu , prima oara a fost scrisul. Am inceput sa scriu din prin clasa a 5 a, dar abia de cand mi-am deschis blogul m-am concentrat sa si termin povestile, sa le corectez , sa am grija cu descrierera dialogul si restul lucrurilor. Din moment ce nu imi citea nimeni lucrarile era usor sa le abandonez.Acum ca lumea asteapta un semn de la mine nu ma pot preface ca am uitat🙂

Imi place mult sa citesc, dar scrisul  e ceva superior.La urma urmei, scrisul vine din tine, e vorba de talent si perseverenta, nu de faptul ca poti citit si ai bani sa iti cumperi 100 de carti pe zi. Sunt doua lucruri diferite, dar legate intre ele. Si totusi, a scrie si a citit nu e acelasi lucru dragii mei.

De aceea aleg scrisul, pentru ca intr-un fel ma aleg pe mine.Dar cititul nu e deloc mai neimportant, deoarece cititnd iti imbunatatesti stilul si inveti lucruri noi pe care le poti aplica propiilor tale povesti.

Dar asa cum am spus mai sus, e o chestie de perceptie. La urma urmei, suntem diferiti intr-un mod foarte asemanator🙂

– Lexy –

 

8 comentarii la “15 Secrets Of Teen Writers (1)

Lasă un răspuns

