Ceva important sau…nu stiu sigur


Probabil ca va va surpinde acest post, m-a surprins pana si pe mine. In ultimul timp nu am avut deloc inspiratie si am fost mai tot timpul cu moralul la pamant. M-am gandit de multe ori ce ar trebui sa fac pentru a scapa de asta. Si am descoperit un lucru pe care nu il stiam pana acum. Nu ma simt comod aici.

Nu pot vorbi despre mine, nu ma simt bine povestind si nici chef nu mai am deloc.Asi vrea sa imi fac un nou blog, numai al meu.Unde sa scriu, unde sa fiu eu insami. Ma gandeam ce s-ar alege de acest blog daca l-asi parasi.Ce ar spune Lizzy despre decaderea mea aici de fata. Dar pur si simplu nu mai pot.Si totusi, m-ati ura daca asi face asta? Ati mai fi alaturi de mine?

Sunt foarte confuza si enervata.Vreau o parere sincera.Nu mi-ar placea ca acest post sa fie ultimul.Chiar nu stiu.

– Lexy –

De Lexy

39 comentarii la “Ceva important sau…nu stiu sigur

  1. Hei Lex…:*Capul sus si privirea inainte!Te cunosc si nu esti genul sa dai inapoi sau sa renunti.Intotdeauna ai gasit tu vreo cale sa-ti rezolvi problemele.Nu ma voi supara,pentru ca sunt alegerile tale si faci cum crezi tu ca te vei simti mai bine.Voi fi mereu alaturi de tine,sa stii!In orice alegere!!Am avut si eu momente,daca pot zice oribile,in care nu ma suportam,dar..mi-am zis la sfarsit,ca tot voi fi libera si tot voi face ce vreau in ciuda celorlalti.DEci,nu te da batuta!:*
    Dar,cum am mai zis,voi fi alaturi de tine in orice clipa,asa ca fa cum crezi tu ca te vei simti in largul tau!!!>:;dd;;dd<:*:*:*:*
    Si nu uita ca aici,ai mai multe umere pe care sa plangi!;):****

  2. Hei,te-am „vazut” suparata,dar nu am vrut sa te presez.Bineinteles ca nu trebuie acest post sa fie ultimul,pentru ca nu poate sa fie ultimul.Acum nu o spun pentru ca sunt egoista si pentru ca vreau sa-ti continui povestile(pe care stii ca le ador),ti le spun in calitate de prietena.De multe ori ai spus ca scrisul te elibereaza,asa ca nu te opri!Un blog nou te-ar ajuta pe moment,dar nu va fi la fel,crede-ma.Eu te sustin,ca asta fac prietenii,ca si Lizzy sper.Mereu vom fi aici sa te ajutam sa treci peste orice necazuri sau probleme ai!Astept sa vad ce decizie ai luat.
    Imi pare sincer rau,pentru ca nu-mi pot gasi cuvintele dar postul acesta m-a dat pur si simplu peste cap.Te voi sustine mereu in ceea ce vei face si voi fi mereu alaturi de tine sa te ajut cu orice ai nevoie!>:D<

  3. Bineinteles ca nu te-am uri! Daca vrei sa schimbi blogul vom fi acolo ca sa ne dam cu parerea, sa scriem comentarii lungi si sa citim povesti grozave, ca pana acum! Totusi, ar fi pacat sa nu mai fie continuate povestile de aici (si sa-l lasi asa, in pom, pe Adrian in Sperante Desarte🙂 ) Dar daca te vei muta, noi vom veni dupa tine, sau cel putin de mine nu scapi nici acolo! Oricum ar fi, nu te opri din scris, mai ales ca scrii asa de bine! De ce sa spui stop cand ai atatia fani – unii insistenti, asa ca mine🙂 – si cand ai atatea idei minunate, daca asta vrei sa faci muta-te, dar lasa-ne si noua un link unde sa dam de tine, da?

  4. Bineinteles ca postul asta NU trebuie sa fie ultimul ! Esti o fata talentata,care scrie foarte frumos,si noi toate stim,la fel cum stii si tu inauntrul tau,ca nu trebuie sa renunti . E ok ,ne-ai impartasit ca nu ai inspiratie,te intelegem cu adevarat.Cred ca toate am trecut prin asta macar odata,dar de asemenea stim ca vine si momentul cand ni se aprinde luminita,si totul e frumos din nou. Deci iti spun cu cea mai mare sinceritate,nu te opri !
    Cat despre blog,aici o sa-mi dau si eu cu parerea,desi doar tu poti gasi raspunsul pe care il cauti. Sincer de cand v-am descoperit blogul,v-am admirat pentru faptul ca lucrati in echipa,va intelegeti asa bine,si puteti face lucruri asa frumoase pe blogul asta,care mie imi place mult ! Acum,daca tu simti ca ai nevoie de un spatiu propriu,fa-ti blogul tau…sunt convinsa ca cei care te apreciaza cu adevarat vor veni sa te sustina acolo,printre care ma numar si eu. Nu trebuie sa te simti rau pentru asta,e o mica schimbare,daca te vei hotari sa o faci,noi vom fi alaturi de tine. Din cate am vazut,colaborarile pe bloguri nu sunt permamente,din diferite cauze. Poate tu vrei un spatiu propriu unde sa te simti libera,daca chiar simti asta,poti face pasul asta. Nu cred ca Lizzy se va supara, eu oricum va voi urmari pe amandoua,de pe orice blog.
    Sper sa te linistesti,aminteste-ti ca in cercul nostru virtual mereu vei gasi un sprijin…orice hotarasti,noi suntem alaturi de tine !

  5. Lexy ,povestile tale sunt mai mult decat fabuloase ! Nu o sa stau sa le descriu in multe cuvinte deoarece nu cred ca exista destule caractere ! Voi spune doar atat : Povestile tale sunt atat de Lexy ! Iar asta defineste totul ! Stilul tau e unic ,iar atunci cand incep sa citesc un capitol nu ma mai pot opri !
    Tu si Lizzy sunteti ca ing si yang iar acest blog este armonia !
    Eu voi continua sa-ti citesc povestile incontinuare ! Nu conteza daca sunt pe un blog,2 sau chiar 10! Ceea ce vreu sa spun este ca…Atata timp cat nu te vei lasa de scris ,multe persoane iti voi fi alaturi,printre care si eu ! Stiu ca de multe ori nu las commentarii la capitole dar asta nu inseamna ca nu sunt mereu acolo ,chiar si daca imi cad ochii in tastatura,eu tot imi voi face timp sa citesc din povestile tale !
    Cum spuneam ,sunteti ca ing si yang ,dar chiar si ei se despart si o iau pe propia carare ! Daca nu te simti bine pe acest blog,asta se va vedea ! Iar nimeni nu-ti va interzice vrodata sa fi TU! Mereu sunt oameni care te sustin !
    Eu am decis acum …. 3 luni( cand am infintat blogul) ca o pot lua pe propriul drum ! Chiar daca incepusem doar de o luna sa scriu ,am decis sa o iau pe cont propriu si sa experimentez ceva ! Eram noua in aceasta lume fabuloasa si nu stiam cati ma vor sustine sau daca voi avea macar 50 de vizualizari pe saptamana ! Dar am incercat si am ramas surprinsa ! Chiar si acum cand ma uit la vizualizari raman ! Adica intro zi in care nu postez nimic se intampla sa am si 160 iar asta arata ca lumea este acolo ! Ceea ce vreau sa-ti zic e ca…….Nu sti pana nu incerci !
    Fruntea sus!Soarele v-a rasari dinnou maine iar tu te vei trezi cu acelasi zambet pe buze,chiar daca sti ca ai luat sau nu o alegere !
    Iar atunci cand iti vei face blogul (daca vei decide sa-ti faci unu si sa nu ramai pe acesta , spune mereu ”Nu plange ca s-a terminat ci zambeste ca s-a intampla!”’colaborarea ta cu Lizzie ,si tot ce tine de acest blog minunat !
    Suntem AICI dar vom fi si ACOLO pentru tine !

  6. Bună Lexy. Știu că nu mă consideri chiar o mare fană, pentru că nu sunt mereu aici cu comentarii și păreri. Dar vreau să știi că mereu trag câte o privire pe aici și rămân șocată când văd cât de frumos puteți scrie voi. Faceți o echipă minunată și chiar nu aș vrea să se termine aici acest blog extraordinar. În plus, îți poți scrie și aici sentimentele. De ce să o iei de la capăt? De ce să pui punct aici? Sincer, ești extraordinară. Și nu o zic ca să te simți mai bine. O zic pentru că asta simt, pentru că asta ești. Te rog, continuă. Nu pune punct unei experiențe atât de frumoase. Blogul ăsta e mai mult decât special. Vă reprezintă. Sunteți voi aici. Cu ajutorul lui v-ați format voi. Și cu ajutorul lui v-am găsit pe voi. V-am cunoscut. Continuă să scrii, să faci ceea ce îți place.

    O mie de îmbrățișări și încurajări!

    Mikii! ♥

  7. Lexy…povestile tale sunt minunate dar tu deja stiai asta…eu una iti voi fii mereu alaturi…nu conteaza unde vei scrie atat timp cat o vei face in continuare…desigur blogul pe care l-ati cladit voi doua impreuna e superb..dar nu va fii la fel daca tu nu te mai simti bine scriind aici…se va vedea asta….nu ai de ce sa te simti legata de ceva..Lizzie cred ca te va sustine..te va intelege…poate e timpul sa mergeti pe bloguri separate…dar nu va orpiti din ce faceti…daca nu iti mai place sa scrii aici…fati propriul blog…dar nu te orpi din scris…esti prea buna ca sa pui stop…la fel si colega ta…nu ne va fii greu sa citim doua bloguri in loc de unu…va vom sustine in continuar indiferent daca va despartiti sau nu. Capul sus scumpo…nu fii trista…mereu te vom sustine :X

Lasă un răspuns

