Leapsa


Am primit aceasta leapsa de la Sonya si Andreea(ThisGayIsMyBoyfriend) Multumesc mult fetelor:*

1. Luati cartea cea mai apropiata, deschideti la pagina 18 si transcrieti randul al patrulea.

”Legendele privind disparitia neobijnuita, misterioasa a unui conducator, ridicat la ceruri…” (Din …aaaa….manualul de latina? :)))
2. Fara sa verificati, cat e ceasul?

De unde naiba sa stiu asta? Ridicol. Si totusi, 9 jumate?

3. Verificati:

9.40….. :))))))

4. Cum sunteti imbracata?

pantaloni scurti si maieu.Ei na, inca e vara ce vreti?

5. Inainte sa va completati acest chestionar pe ce va uitati?

Intrebarea ar fi sunat mai bine daca ar fi fost ”la cine”. Momentan ma uita la baiatul care imi debranseaza tevile de la calorifer🙂 O, mama, si ce tip! Blond cu ochi albastri…fara tricou :)))

6. Ce zgomot auziti inafara calculatorului?

Sora-mea certandu-se cu maicamea.Cel mai placut zgomot ever……

7. Cand ati iesit ultima data si ce ati fcaut cu ocazia respectiva?

Am fost ieri la posta si mi-am ridicat o carte pe care am castigat-o la un concurs.

8. Ce ai visat ieri noapte?

Chiar vrei sa stii? Bine. Era un tip si aaaa….mda.

9. Cand ai ras ultima data?

In momentul asta am o stare de imi vine sa plang de nervi.Numai de ras nu imi e …..

10. Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?

Postere, televizorul, o chestie cu scoici, abtipilduri, post-ituri, o icoana, alte postere si…atat.

11. Daca ati deveni milionar peste noapte, ce ati cumpara prima data?

Cu siguranta carti.M-asi duce in prima librarie pe care asi gasio si asi cumpara sute de carti.Apoi asi face o oprire la mall :)))

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

Step Up 3.Foarte tare filmul.Recomand intreaga serie.

13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?

Toata viata am vazut ciudatenii, nu neaparat azi. probabil ca m-ai crede sarita de pe fix daca ti-asi spune, deci….
14. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.

Pffff.sunt claustrofoba.

15. Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi fetita.

Nu stiu, dar va fi ceva pompos si englezesc.Cu siguranta ceva greu de pronuntat si foarte sofisticat. Mda :)))
16. Care ar fi numele copilului dumneavoastra daca ar fi baiat?

La fel ca si la fata.Si sigur nu va avea doar un prenume, ci trei sa patru.Si va avea in componenta apelative de genul ”al III -lea” sau altele in genul asta.

Nu, nu fac misto.

17. Ce parere aveti despre acest chestionar?

Dragut.Ma face sa ma gandesc si la altceva inafara de a arunca pumni in stanga si in dreapta.
18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

Normal.

19. Daca ati putea schimba ceva in lume, infara de politica, ce ati schimba?

Religia si conceptiile religioase.
20. Va place sa dansati?

Da.

21. George Bush?

Ex-presedinte al SUA.
22. Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la tv?

….Disney Chanel…….

O puteti lua toti.

– Lexy –

 

De Lexy

2 comentarii la “Leapsa

Lasă un răspuns

